Prima pagină > 1 > „Stiri” nu prea bune…

„Stiri” nu prea bune…

Dupa o noapte „furtunoasa” in care mai aveam putin si renuntam la blog… a inceput sa rasara Soarele, care mi-a uscat lacrimile cu blandele lui raze…
Uneori copilaria mi-o ia inainte si ma doare…
Imi cer iertare si pentru ce am provocat si pentru postul pe care l-am sters ieri. Pun din nou intrebarea:
De unde stim, cand, cum, unde si in ce situatie sa spunem:”Te iubesc?” Ce ne face sa spunem?

Categorii:1
  1. Mai 17, 2010 la 7:30 am

    In ce situatie? Atunci cand simtim s-o spunem. Ce nu ne face s-o spunem? Orgoliul.

  2. Tudor
    Mai 17, 2010 la 7:45 am

    Sunt multe situatii in care poti spune „te iubesc”, dar presupun ca te referi doar la acel SINCER te iubesc. In cazul asta o poti spune ca un raspuns la al ei te iubesc, o poti spune cand simti (cum a spus si Nice) sau o poti spune in gand.

  3. Mai 17, 2010 la 8:06 am

    Nu e vorba de stiinta….
    Eu cred ca spui,dupa ce ti-ai spus tie mai intai,ti-ai recunoscut fara de tine….apoi duci vestea mai departe catre inima respectiva…
    Dar sunt si „momente”in care nu spui nimic;in momentele in care ai strica”armonia”universului…
    Riscuri?!!!Mai conteaza?

    • Mai 17, 2010 la 9:42 am

      Riscuri? nu stiu… celalalt nu ni le spune…

      • Mai 17, 2010 la 5:14 pm

        Ti-ai pus intrebarea:de ce?
        „Ce te astepti sa auzi”,poate ca nu se potriveste cu”ce ai ales”…

  4. Mai 17, 2010 la 1:22 pm

    Tu, ca fapt divers, ai citit jurnalul meu? Acolo ţi-ai fi aflat demult răspunsurile. La întrebare.
    Nu e nevoie să o spui. O ştie. Iar dacă nu o ştie e vina ta, nu a ei, de a nu o fi simţit.
    Dragostea nu are nevoie de confirmări lexicale. Doar de trăiri dincolo de cuvinte şi mai presus de ele.
    De tăcerile atingerii sufletului celuilat.
    I-l auzi?
    Ţi-l aude?

  5. rosetraverse
    Mai 17, 2010 la 1:34 pm

    uf, tineretea asta 🙂 nu ca as fi mai batrana ca tine cu mult, insa…mi-aduc aminte de cum eram si eu pe la 15 ani 😀 (parca 15 spunea cineva pe blog ca ai)…
    Ai nevoie de un soc, de un prag in viata, de o intamplare nefericita care sa iti deschida ochii, sa te faca sa intelegi ca intrebarile astea legate de „te iubesc” nu isi au rostul, sunt probleme in plus… e nevoie doar de o privire, chiar daca unul e intr-un colt al camerei si celalalt in alt colt, doar o privire complice ca sa simti iubire. Nu e nevoie de cuvinte. Nu e nevoie de confirmare. Cand iubesti si esti iubit STI!

  6. Mai 17, 2010 la 5:33 pm

    @Rodica acum am inteles. Dar va veni oare raspunsul vreodata?

  7. Andreea
    Mai 17, 2010 la 7:57 pm

    Sa stergi blogul? Nu il iubesti? Ce parte a ta o aduce la suprafata de iti e asa de frica? De obicei spui „te iubesc” atunci cand nu iti mai e frica, cand iubesti fara armura, fara neincredere,cand te expui pentru acum la tot ceea ce va sa vie.

    P.S.: scuze daca m-am adresat aiurea, dar ceea ce e scris aici devine pentru mine o motivatie. Si motivatia este drumul cel mai scurt de la paganism la credinta, de la pesimism la optimism 😦

  8. Mai 17, 2010 la 9:50 pm

    Cand iti doresti ca pe pamant sa fi doar tu cu ea.-Cand ai sa simti asta vei sti sigur ca o iubesti.
    Cand o vei tine in brate si nu vei mai dori sa-i mai dai drumul-atunci ii vei arata cat de mult tii la ea.

    Unde, nu stiu,oriunde ai fi in momentul ala,nu exista un loc nepotrivit pentru a spune te iubesc,doar spune asta din toata inima ta.

    Ce ne face sa spunem te iubesc? Eu stiu,poate iubirea ?

  9. Mai 18, 2010 la 6:06 am

    Cel mai bine este sa spui „Te iubesc” exact in momentul cand simti,nu trebuie gandit dinainte cand,unde,cum.
    „Probabil adevarata nefericire nu e sa nu fii iubit,ci sa nu poti iubi” -asa ca indiferent daca ti se raspunde pozitiv la iubire sau nu trebuie sa-t exprimi sentimentele cand simti.Daca ai stabili un loc,un moment cred ca s-ar duce magia…

    • Mai 18, 2010 la 10:48 am

      Probabil adevarata nefericire nu e sa nu fii iubit,ci sa nu poti iubi asta da… mi-a placut

  1. Mai 17, 2010 la 6:16 pm

Lasă un răspuns

