Prima pagină > 1 > Ce iti doresti cel mai mult?

Ce iti doresti cel mai mult?

Nu sunt un „Mos Craciun”. Insa aici iti poti spune dorintele, te poti descarca… poate ca te va ajuta un pic… Maine voi scire si raspunsul meu…

PS:”Imi cer scuze ca nu am scris nimic, nu ma simt bine deloc”

Categorii:1
  1. Mai 18, 2010 la 6:11 am

    Hmmm…
    Draga Un nou sens,

    Nimeni nu te asculta asa cum o face El
    Nimeni nu te intelege,
    Nu te poate mangaia,
    Ajuta…
    In fata nimanui nu te poti „descarca” asa cum o poti face in fata Lui! 🙂

    Pentru ca spui ca nu te simti bine, iti doresc sanatate sufleteasca si trupeasca, liniste, pace si BUCURIE! 🙂

  2. Tudor
    Mai 18, 2010 la 6:43 am

    Au, am vrut sa intru in bar si am nimerit in biserica:)..scuzati, gresala 😛

    On topic: Pentru mine, nimic. Dar mi-as dori pentru bunica mea un X6. Nu are carnet, dar o plimb eu. 🙂

    • Mai 18, 2010 la 10:30 am

      deci tu ai x6?

      • Tudor
        Mai 18, 2010 la 10:33 am

        nu:))

      • Mai 18, 2010 la 10:46 am

        ma gandeam eu… avea cine sa ma plimbe si pe mine…

  3. yuri
    Mai 18, 2010 la 7:15 am

    Mi-aş dori….mi-aş dori…îmi pare rău, nu pot să spun…

    • Mai 18, 2010 la 10:31 am

      pacat… unii nu avem puterea sa spunem si e grav…

      • yuri
        Mai 19, 2010 la 2:57 am

        Nu, nu este grav atâta timp cât nu poţi spune unor persoane cărora nu le pasă. Devine grav în momentul în care nu poţi vorbi cu persoanele importante din viaţa ta.

  4. Mai 18, 2010 la 8:18 am

    Imi doresc sa nu-mi mai doresc doar imposibilul.
    Insanatosire grabnica! >:D<

  5. miscellaneous11
    Mai 18, 2010 la 9:39 am

    Cel mai mult si mai mult … hehe, sa cunosc, atunci cand vor muschii mei, gandurile oamenilor. 🙂

    • Mai 18, 2010 la 11:29 am

      eu nu as vrea… uneori as ramane uimit… ma gandesc cum gandesc eu si imi ajunge…

      • miscellaneous11
        Mai 18, 2010 la 5:03 pm

        Stii ca iti spuneam de certitudini in articole anterioare … ei bine, tocmai de aceea mi`as dori sa stiu ce gandesc oamenii: ca sa stiu daca sunt sinceri sau nu, sa stiu daca pot avea intr`adevar incredere in ei. 😀

  6. Mai 18, 2010 la 3:45 pm

    Eu imi doresc un copil. 🙂

  7. Mai 18, 2010 la 5:25 pm

    @miscellaneous11 Nu stiu daca lipsa sinceritatii nu se va vedea in timp… Timpul rezolva toate

    • miscellaneous11
      Mai 18, 2010 la 5:35 pm

      Poate va fi prea tarziu. 😛

  8. Mai 18, 2010 la 5:44 pm

    Vreau un Mos Craciun… de fapt doar un mos… sa fiu o baba si sa ma tin inca de mana cu el…

  9. Mai 18, 2010 la 6:36 pm

    Prieten drag, ia începe tu frumos să îţi aşterni gândurile în scris… în ce ordine vei dori tu să o faci…tu cam pui doar întrebări…merge metoda, se pare…Dar eu vreau să te citesc!
    BACKGROUND-UL NU E MARCĂ PROPRIE…L-AM MAI VĂZUT PE ALTUNDEVA, ÎN ALTĂ CULOARE…CAUTĂ CEVA PERSONAL CARE SĂ TE REPREZINTE…
    Ideea este că tot ceea ce facem trebuie să ne reprezinte…aşa-i, UNNOUSENS?!

  10. Mai 18, 2010 la 6:37 pm

    Îmi doresc, deci, să citesc ceea ce vei dori TU să scrii despre ceea ce vei dori TU să scrii! Aceasta îmi este dorinţa în ceea ce mă priveşte! Este privitoare la tine…înspre tine…

  11. Mai 18, 2010 la 7:35 pm

    Sa nu ma supuna timpurile,sa inteleg ceea ce mi se intampla si sa fiu constienta de bucuria de a trai….

  12. klausen1976
    Mai 18, 2010 la 9:29 pm

    mi-as dori o lume mai buna …
    IMAGINE 🙂

  13. Andreea
    Mai 18, 2010 la 10:12 pm

    Mi-as dori sa nu am constiinta…dar pentru asta trebuie sa nu fi pacatuit vreodata.Constiinta se declanseaza ca factor de autopersecutie atunci cand faptele nu corespund cu dogmele…Asa ca as renunta la ea.
    As vrea sa am doar convingeri, nu si indoieli( desi mie imi suna a prostie absoluta).
    Iar restul dorintelor le voi discuta cu Mos Craciun 😀

    Daca e sa lasam deoparte sfera materiala, tu ce ti-ai dori?

  14. Andreea
    Mai 19, 2010 la 5:25 pm

    Daca traieste in Romania, sigur nu are.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

