Prima pagină > 1 > Ce-mi doresc….

Ce-mi doresc….

Eu mi-as dori… sa fiu iubit, nu neaparat de o persoana, ci in general. Sa fie placuta prezenta mea oricand…. oriunde….

Categorii:1
  1. yuri
    Mai 19, 2010 la 2:59 am

    Păi şi nu există astfel de persoane în viaţa ta?

  2. Mai 19, 2010 la 6:36 am

    De tine depinde! Doar de tine.

  3. Mai 19, 2010 la 6:53 am

    Doar atat? 🙂
    Atunci cand iti doresti ceva din tot sufletul mai devreme sau mai tarziu se indeplineste.Asa ca o sa vezi ca dorinta ti se va indeplini,daca nu s-a intamplat pana acum.

  4. Mai 19, 2010 la 6:55 am

    Sa fi placut de toata lumea,indiferent cum si de ce e foarte riscant….eu nu-mi doresc asa ceva,dar tie iti doresc din toata inima(daca asta te face fericit!)…
    Credeam ca si in dragoste,in prietenie,sau doar in apropieri e nevoie de putina selectie…

    • Mai 19, 2010 la 8:09 am

      POi sa fiu placut acelora pe care ii plac 😛 asta era

      • Mai 19, 2010 la 8:16 am

        este selectie….

  5. Mai 19, 2010 la 9:06 am

    Iti reamintesc ce spunea Octavian Paler:

    ”Am învăţat că nu poţi face pe cineva să te iubească. Tot ce poţi face este să fii o persoană iubită. Restul… depinde de ceilalţi.”

    Oricum,sustin si eu ideea ca daca iti doresti ceva din tot sufletul tau,intr-o zi vei avea ceea ce ti-ai dorit,daca meriti cu adevarat asta.

  6. Mai 19, 2010 la 10:39 am

    Frumoasa dorinta ta, un pic neasteptata, sper sa ai in jurul tau doar oameni buni care sa te aprecieze si sa te iubeasca.

  7. oldromance
    Mai 19, 2010 la 4:52 pm

    Daca vei stii numele celor care merita sa stea pe langa tine si ei il vor stii pe al tau.

  8. Mai 19, 2010 la 7:56 pm

    Nu esti curios?
    Vad ca nu.
    Daca erai, dadeai un clic pe pingul care ti l-am trimis la aceasta postare… 🙂

  9. Mai 21, 2010 la 9:42 am

    cu riscul probabil de a ma repeta, depinde de usurinta ta de a te mula situatiilor sau oamenilor :). tu singur alegi cum sa traiesti si-ti culegi simpatia celor din jur 😛

  10. Mai 21, 2010 la 10:38 am

    Multumesc! 🙂

  1. Mai 19, 2010 la 6:37 am

Lasă un răspuns

