Prima pagină > 1 > Intrebare…(retorica)

Intrebare…(retorica)

De ce se iubesc oamenii daca viata ii desparte?

Imaginea este luata de Aici

Categorii:1
  1. Mai 21, 2010 la 6:08 pm

    Pentru ca iubirea nu cunoaste distanta.

  2. Mai 21, 2010 la 6:27 pm

    Greu de raspuns…Cine cunoaste planurile Domnului?Nimic nu e fara rost…

  3. yuri
    Mai 21, 2010 la 8:23 pm

    Păi ce ne-am face dacă nu ar mai exista iubire?

    • Mai 22, 2010 la 2:28 am

      Nu am exista nici noi. „Daca dragoste nu e, nimic nu e”

  4. Mai 22, 2010 la 5:50 am

    Tocmai pentru ca iubirea nu are explicatie,se simte pur si simplu. E o vorba „uneori inima ti-o fura cine nu are nevoie de ea” si cu toate astea cred ca e de preferat sa suferi din iubire decat sa nu fi iubit niciodata.

    • Mai 22, 2010 la 10:36 am

      uneori inima ti-o fura cine nu are nevoie de ea… macar sa mi o aduca inapoi si asa sunt bolnav…

      • Mai 23, 2010 la 5:31 am

        Ti-o va aduce sau poate o va da altcuiva care are nevoie de ea…cine stie. Sa te faci bine :-*

  5. Mai 23, 2010 la 6:44 am

    Vreau si eu sa ma fac bine… Am multe boli…

    • Mai 23, 2010 la 7:34 am

      Sunt sigura ca daca vorbesti cu un prieten sau o persoana de care te simti mai apropiat o sa treaca mai repede decat crezi sau cel putin o sa-ti para mai usor de indurat daca impartasesti cu cineva ce ai pe suflet.

      • Mai 23, 2010 la 8:21 am

        Asa este 😉 De aceea am zis ca as dori si eu ca multumite sa-mi las umarul spre a fi plans…

  6. Mai 23, 2010 la 10:31 am

    Aceasta nu este o întrebare retorică.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

