Prima pagină > 1 > Teama de a ne destaiunui?

Teama de a ne destaiunui?

Ciudat, sau poate ca nu… In „lumea virtuala” poti gasi usor un umar pe care sa plangi, care sa accepte sa te destainui, dar nu gasesti altii care sa planga pe umarul tau, cu toate ca ai avea puterea sa fii alaturi. Oare de ce? 😦
Aceasta o spune strigatul dorintei de a ma darui.

Sunt aici!
Sunt aici!
Sunt aici!
😉

Categorii:1
  1. yuri
    Mai 22, 2010 la 9:02 am

    Nu este chiar aşa uşor cum spui tu să găseşti în „lumea virtuala” un umăr pe care să plângi…e nevoie să fie îndeplinite multe „condiţii” pentru a găsi acea persoană şi implicit să fi acea persoană.

    • Mai 22, 2010 la 10:38 am

      Asa e… nu trebuie sa uitam conditiile…
      Personal… am gasit un umar de care m-am apropiat… cam tare 😛

      • yuri
        Mai 22, 2010 la 10:56 am

        Dacă îţi doreşti cu adevărat ai să găseşti, numai să nu uiţi să fi prudent. Mult succes!

  2. Mai 22, 2010 la 11:17 am

    Destainuirea e mai usoara in fata unor straini… unor oameni cu care daca vrei, poti intrerupe oricand contactul.

    Oamenilor le e mai greu sa se deschida in fata celor cunoscuti… sa vada zi de zi privirea dezaprobatoare sau judecatoare.

    Ne e mai frica uneori de cunoscuti decat de straini… pentru ca ne pot rani mai mult.

    Si totusi in lumea virtuala putem gasi oameni mai putin falsi decat cei din lumea reala.

    • Mai 22, 2010 la 2:09 pm

      Destainuirea e mai usoara in fata unor straini… unor oameni cu care daca vrei, poti intrerupe oricand contactul. Chestia asta e foarte adevarata… dar daca se strang legaturi… si aceste ruperi dor…

  3. Mai 22, 2010 la 12:48 pm

    Nu prea stiu cum sa interpretez intrebarea ta(sper ca nu e tot retorica ca precedenta 😛 ), cu alte cuvinte esti putin(mai mult)trist ca persoana careia tu i-ai incredintat anumite secrete, pe umarul careia ai plans si de care te-ai apropiat, nu ti-a raspuns cu aceeasi moneda? Sau pur si simplu esti in cautare de un om sincer, care sa-si doreasca prietenia ta la fel de sincera?

    • Mai 22, 2010 la 2:07 pm

      Nu e retorica… in ce fel aceeasi moneda cu tristete? sau cum…

  4. Mai 22, 2010 la 2:04 pm

    @yuri Multumesc…

  5. Mai 22, 2010 la 3:06 pm

    Nu e vorba de strans lucruri impreuna cu cei din lumea virtuala in ceea ce ziceam.

    Ci doar ca fapt divers.
    Daca ar afla anumite lucruri intime despre tine colegi de munca, de scoala, vecini, etc., tot te vei intalni cu ei zi de zi si le vei suporta privirile. Si ii vei avea si pe cei cu care ai creat legaturi spirituale, si pe restul.
    In lumea virtuala ruperea e usoara. Pur si simplu parasesti forumul sau blogul sau mai stiu eu ce. Si pastrezi legatura eventual cu cei care te sustin si inteleg in continuare.

    • Mai 22, 2010 la 3:25 pm

      Despartirile sunt mai usoare… depinde cat de mult suflet ai pus in aceste prietenii…

  6. Tudor
    Mai 23, 2010 la 6:03 am

    Ai grija ce-ti doresti, serios 🙂

    • Mai 23, 2010 la 6:46 am

      Poi ce sa spun? Asta imi doresc, tu stii si de ce…

  7. Mai 23, 2010 la 10:35 am

    Pentru că sunt fiinţe care nu vor să rostogolească bolovanul din sufletul lor într-al tău! Poate se gândesc că îţi ajunge cel pe care îi ai!
    Voila!

    Poi, simt că e mult mai mult decât atât! Ce vrei tu să întrebi, de fapt???

  8. eukinder
    Iunie 13, 2010 la 3:51 pm

    Cand am citit ce ai scris mai sus m-am dus cu gandul la o intamplare trista. Stii uneori celor carora ne destainuim nu au curajul sa ne spuna si ei,pt ca poate noi fara sa vrem ii judecam gresit. In orice caz ai niste postari foarte reusite. Felicitari:*.

    • Iunie 13, 2010 la 5:08 pm

      Of… Multumesc din suflet pentru felicitare! Nu stiu cine esti… iti multumesc insa din suflet…

  9. Iulie 24, 2010 la 7:05 pm

    Te-am gasit, te-am gasit, te-am gasit! >:D<

  10. Iulie 24, 2010 la 7:11 pm

    Da!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

