Prima pagină > ganduri > Mintim?

Mintim?

De ce ni se spun „partile bune” doar cand suntem in suferinte? Personal tind sa cred ca acestea nu ar fi adevarate intrucat ne sunt spuse doar in situatiile limita, fiiind considerate sperante. De ce nu ni se spun „partile bune” cand totul este „normal”?

Imaginea este luata de Aici

Categorii:ganduri
  1. Mai 26, 2010 la 6:24 pm

    de mintim?da…De ce ni se spun “partile bune” doar cand suntem in suferinte?buna intrebare… unii nu stiu si nu pot accepta adevarul probabil…e o chestiune mult mai complicata probbabil…)))

  2. claudia
    Mai 26, 2010 la 6:48 pm

    Cred ca toti suntem intr-o anumita masura ipocriti, iar cand devenim ipohondrii de-a dreptul cersind aprecierea altora suntem jenanti. Insa asa e omul, cu bune si rele, are nevoie de speranta, speranta fiind totuna cu credinta.

  3. miscellaneous11
    Mai 26, 2010 la 7:22 pm

    Pai acuma depinde ce oameni gasesti si tu. Mie nu mi se pare ca nu mi se spun lucrurile bune doar cand sunt in suferinta. Adica am oameni in jurul meu care nu procedeaza asa ;)) Si eu la randul meu ma straduiesc sa nu fiu speciala atunci cand e ceva la mijloc, ci sa fiu asa si in viata normala de zi cu zi.

    • Mai 27, 2010 la 11:26 am

      Ni se spun si cand nu suntem in suferinta… dar cand suntem in suferinta ni se spun mai des…

  4. Mai 26, 2010 la 8:52 pm

    Poate cand totul e normal, fericit, nu conteaza; nu au importanta si stau intr-un colt ascunse si le ignoram de fiecare data.
    Si cand suferim, brusc le observam acolo… le dam in sfarsit atentie si le strigam cat putem de tare. Cand suferim conteaza totul.

    Sau poate pentru ca nu vrem sa ranim cu anumite lucruri. Dar cand suferim, in egoismul de care nu scapa total nimeni, vrem sa vedem macar o lacrima pe obrazul celuilalt… si abia atunci uitam ca nu vrem sa ranim.

  5. Mai 27, 2010 la 9:12 am

    Nu te minte nimeni in astfel de momente, incearca doar sa-ti dea incredere, putere de a trece peste necazuri, de a merge mai departe. Sa-ti fie alaturi la greu.
    Offtopic
    Ai o leapsa de la mine. 🙂

    • Mai 27, 2010 la 11:31 am

      Dar de ce ele vin doar atunci… am spus ca asta tind sa cred… ca nu ar fi adevarate… ca se hiperbolizeaza totul…
      Serios?
      am sa trec sa iau leapsa

  6. Mai 27, 2010 la 10:22 am

    Cred ca ni se zic partile bune, pentru ca asa am fost educati sa facem, asa stim sa fim alaturi de cei aflati in suferita.
    Eu am invatat sa fac ceva diferit cand vad pe cineva drag ca sufera, imi arat disponibilitatea de ai fi alaturi, doar sa fiu acolo. Nu ii aduc aminte de partile lui bune, doar sunt prezenta.

    Cat despre partiile bune, cand vad ceva care imi place – incepand cu o idee si terminand cu o haina, spun. Ce facem insa cu cei care nu accepta partile lor bune, complimentele?

    • Mai 27, 2010 la 11:33 am

      Prezenta… De ea spuneam si eu cu ceva timp in urma… este nevoie de ea in dureri. Este necesar sa spui doar atat :”Sunt alaturi”

  7. Mai 27, 2010 la 11:19 am

    Ai nevoie să îţi enumere cineva, ceva? Cum ar fi „părţile bune”? Nu ţi le cunoşti? Îndeajuns? De bine?

    • Mai 27, 2010 la 11:35 am

      nu…
      nu doream sa vorbesc despre partile bune… ci de ce ne sunt spuse doar in suferinta…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

