Prima pagină > ganduri > Bolnav de inima…

Bolnav de inima…

Ieri am fost la doctor… Asa cum anticipa cineva, sufar de tahicardie si de inca o boala pe care sincer sa fiu nu mi-o amintesc. Stiu doar ca doctorul era foarte serios cand imi spuse de boala:
-E grav? l-am intrebat
-E foarte grav.

*******************************************************
Cum sa ma consolez?
Toti suferim de inima. Inima este capabila sa ne aduca bucurii supranaturale, dar si dureri pamantesti. Toti avem o inima bolnava… Ea mereu e in cautare, cauta o jumatate. Unele o gasesc… altele nu. Dintre acestea unele considera ca jumatatea lor nu li se potriveste, altele sunt frante fara sa fie anuntate, altele sunt in permantenta nelinistite. Raman foarte putini cu inimile sanatoase… Dar exista inimai sanatoase?
Cred ca nu, nu exista inimi sanatoase… Orice inima care se daruieste e mereu indreptata inspre celalalt, este mereu nelinistita:”Oare ii e bine? Este trist? Ce face acum?” Mereu apar temeri… iubirea nu e sigura.
Inima tuturora e bolnava. Ea bate necontenit… uneori prea tare, alteori prea incet.

PS: O incercare literara cu nuante reale. Nu vreau compasiune, pentru boala mea… Stii care imi este dorinta cea mai mare, si nici nu iti inchpui cat de fericit sunt cand vad ca se materializeaza pe zi ce trece… si cand vad ca sunt diferite imprejurari care agraveaza…

Categorii:ganduri
  1. Mai 28, 2010 la 4:39 am

    Din câte știu, tahicardia este controlabilă. Cum nu știu ce este cealaltă boală, pe care nu ți-o amintești, nu mă pot pronunța însă până la capăt.
    Ce poți spune în astfel de clipe? Cu riscul de a părea cinic, aici tind să fiu de acord cu Murphy: zâmbește, mâine poate fi mai rău!

  2. Mai 28, 2010 la 5:18 am

    fiecare inima bo,nava are leac! 😉 Crede-ma!

    • Mai 28, 2010 la 8:42 am

      Ma crezi ca ma gandesc serios daca sa iau sa nu leacuri?

  3. yuri
    Mai 28, 2010 la 7:03 am

    Păi şi ce ţi-a spus doctorul că este de făcut în această situaţie?
    Cât despre „toti suferim de inima”…nu pot decât să-ţi dau dreptate…deşi câteodată „boala” este benefică, iar câteodată nu…

  4. Mai 28, 2010 la 8:43 am

    Auzi tu copile, dar cati ani ai?
    PS: ma gasesti in casa noua 😉

    • Mai 28, 2010 la 8:46 am

      De ce copil?

      • Mai 28, 2010 la 6:09 pm

        pentru ca eu asa te percep, din ce scrii si gandesti…poti avea si 50 de ani, pentru mine esti un „copil” …si e de bine,crede-ma! deci, cati anisori ai puisorule? 😉

  5. Mai 28, 2010 la 3:13 pm

    Ţi-a explicat ce înseamnă tahicardia? Îţi bare inima mai repede. Mie mi se întâmplă de la dragoste. Poate avea multe cauze. Nu se moare din asta.
    Se poate muri dintr-o chestie numită cancer. Mi s-a spus că nişte chestii ale cuiva nu vor degenera în aşa ceva. Aşa că, acel cineva pe care îl cunosc bine, va suferi o intervenţie chirurgicală, constând în două excizii, săptămâna următoare.
    Ghici cine-i persoana!?

  6. Mai 28, 2010 la 4:53 pm

    Simpatic ce ţi-a spus Zamolxys…de la Murphy citire…
    Mie îmi place dialogul următor (imaginar):
    -Ce mai faci?
    – Excelent! Dar nu disper.

  7. Mai 29, 2010 la 8:00 am

    Inima bolnava o au doar cei a caror dragoste nu e impartasita. Dar si in acest caz, pana la urma se gaseste un antidot.

  8. Mai 29, 2010 la 5:17 pm

    De ce e de bine? Sunt imatur… stiu

  9. amisse
    Mai 31, 2010 la 5:16 pm

    Si eu am avut crize de tahicardie de la prea mult stres. Stai linistit,TOTUL VA FI BINE!!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

