Prima pagină > ganduri > Omul sperantei…

Omul sperantei…

Stiu ca pentru multi cuvintele mele nu mai au nicio valoare… stiu ca e trist. De azi imi propun sa fiu:” omul sperantei”. Nu stiu daca voi avea o viata implinita daca voi fi un „morocanos”.

Multumesc si totdata imi cer iertare de la fiecare in parte, de la unii mai multa de la altii mai putina…

Categorii:ganduri
  1. yuri
    Mai 30, 2010 la 7:59 am

    Nu ai pentru ce să îţi ceri iertare…Cuvintele tale vor avea mereu valoare pentru persoanele care ţin cu adevărat la tine >:D<

  2. Mai 30, 2010 la 8:46 am

    Iti doresc mult succes in initiativa ta de a deveni „omul sperantei”

  3. Mai 30, 2010 la 9:02 am

    Frumos spus „omul sperantei”!
    Suficient ca sa te motiveze sa si devii! 😛

  4. Mai 30, 2010 la 10:40 am

    Intotdeauna ai fost, dar nu realizat. Speranta e ultimul lucru pe care-l pierdem, iar tu nu ai ajuns inca acolo. Esti tanar, ai toata viata inainte, bucura-te de ea!
    Bun, de maine astept sa gasesc numai articole vesele, amuzante, pline de umor pe blogul tau. 🙂

  5. Mai 30, 2010 la 6:18 pm

    Excelenta initiativa!

  6. Mai 31, 2010 la 9:45 am

    Nu trebuie sa te demoralizeze faptul ca unii nu pun pretz pe cuvintele tale…niciodata nu vei putea multumi pe toata lumea. Dar speranta e bine s’o ai; va fi foarte apreciata de catre persoanele care te citesc! :*:*:*

  7. madalinutza
    Iunie 4, 2010 la 8:21 pm

    imi place initiativa ta….(stateam azi si citeam primele tale posturi de pe blog si chiar imi pare bine ca ti-ai schimbat perceptia asupra vietii)…si speram sa fii contribuit si noi macar cu putin la asta:)

  8. Iunie 5, 2010 la 6:28 pm

    Speranta…ma face sa ma gandesc la optimism 🙂 Cred ca e o idee buna, orice ar fi gandeste-te ca o sa urmeze ceva mult mai frumos.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

