Prima pagină > ganduri > Viata depinde de noi…

Viata depinde de noi…

Viitorul nostru depinde de noi, depinde de ce punem, cum punem, unde punem…


PS:” O zi frumoasa!!!”

Categorii:ganduri
  1. yuri
    Mai 31, 2010 la 6:41 am

    Trebuie să ai şi puţin noroc 🙂
    P.S. O zi frumoasă şi ţie 🙂

  2. Mai 31, 2010 la 7:01 am

    Asa este viitorul depinde de noi,depinde doar de noi sa ne face viata mai frumoasa insa asa cum zice Yuri norocul conteaza si inca foarte mult.

  3. Mai 31, 2010 la 9:42 am

    Mie imi place sa cred un pic si in destin 😀 dar si ala poate fi..masluit :))

    • Mai 31, 2010 la 10:58 am

      Si eu cred in destin.

      • Mai 31, 2010 la 11:53 am

        Eu nu cred in destin… depinde de noi totul…
        si un castig la loto depinde daca iti cumperi bilet…

  4. Mai 31, 2010 la 11:00 am

    Asadar te-ai tinut de promisiune. Articole realiste… :)Nu am niciun argument sa-i contrazi pe cei de mai sus care cred ca unul din ingredientele esentiale in viata e norocul.
    O saptamana usoara si senina!

  5. Mai 31, 2010 la 12:11 pm

    Eu nu cred ca depinde de noi totul.Inca mai cred in destin.Tu crezi ca toate lucrurile sunt asa intamplatorare ?
    Depinde si de noi,de alegerile noastre.

    Eu ma gandesc si la locul nasterii de ex.De ce m-am nascut aici si nu in America.Te gandesti ca asta a depins de mine in vreun fel? Unele lucruri nu le poti schimba.

    Iar viitorul va depinde intotdeauna de trecut.Daca m-am nascut aici nu pot schimba asta…

    Un copil care nu are parinti crezi ca are aceleasi sanse cu unul ai carui parinti au milioane de euro,eu nu cred.Sansele in viata asta nu sunt egale pentru fiecare.Poate sansele spre mantuire sa fie egale..poate doar ele.

    Si ar mai fi cateva exemple sa-ti dau.Tine macar cont de asta si gandeste-te inca o data inainte sa spui ca nu exista destin.

  6. Mai 31, 2010 la 12:22 pm

    Cred ca exista destin.Nu cred ca ne este scrisa viata dinainte.Spun doar ca unele lucruri se intampla fara voia noastra,fara sa le putem opri.
    Faptul ca intalnesti niste oameni si ajungi sa iti imparti viata cu ei nu poate fi doar voia ta.

    Poate am gresit eu numind voia Lui Dumnezeu destin.
    Uite,sustin ideea ca nimic nu e intamplator daca vrei,fara sa mai amintim de destin.Sunt lucruri in viata noastra care nu depind de noi.

  7. Mai 31, 2010 la 12:30 pm

    Deci si tu crezi in destin doar ca il numesti altfel,sau cum?

    • Mai 31, 2010 la 12:32 pm

      eu numesc Providenta, insa… cred ca si omul are ceva de spus… conteaza si aportul omului… 😉

  8. Iunie 3, 2010 la 4:16 pm

    cateodata tin sa cred ca viitorul intr-un fel reprezinta actiunile si consecintele actiunilor noastre din trecut…

    • Iunie 3, 2010 la 5:20 pm

      Exact. La batranete nu vom avea decat propriile fapte… ele vor lupta impotriva noastra… 😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

