Categorii:ganduri
  1. yuri
    Iunie 6, 2010 la 7:12 am

    Îmi place foarte mult melodia asta

  2. Iunie 6, 2010 la 7:18 am

    cat am cautat dupa meodia aceasta, dar nu realizam cine canta.
    Mersi! 😀

  3. dark
    Iunie 6, 2010 la 7:41 am

    Ador melodia asta:X

  4. Iunie 6, 2010 la 12:31 pm

    Nu am vazut niciodata o stea cazatoare. 😦 Stii ce se spune, ca atunci cand vezi una iti pui o dorinta si aceasta ti se va indeplini.
    Dar care este titlul artiocolului, ca nu-l observ?

    • Iunie 6, 2010 la 12:32 pm

      Nu are… nu am pus… stiu

    • Iunie 6, 2010 la 2:02 pm

      luna august este perioada stelelor cazatoare 🙂
      poate vara aceasta vei vedea una 😀

      • Iunie 6, 2010 la 5:07 pm

        adica… steaua ca noroc sau ca ce?

  5. Iunie 6, 2010 la 1:14 pm

    Una dintre melodiile mele preferate de la Taxi 🙂

    • Iunie 6, 2010 la 1:15 pm

      sunt mai multe pe care le prefer… pe asta ce-i drept nu am ascultat-o de ceva timp…. 😦

  6. klausen1976
    Iunie 6, 2010 la 7:16 pm

    una dintre piesele romanesti care vor ramane … foarte putine se pot lauda cu asta …

  7. Iunie 7, 2010 la 5:25 am

    Frumoasa melodia. Mie de la Taxi imi place foarte mult asta:

    • Iunie 7, 2010 la 6:49 am

      Mie imi mai place „Invata-ma sa iubesc!” dar nu stiu cum se pune aici video-ul

      • Iunie 7, 2010 la 7:15 am

        Se copiaza link-ul aici si atat,apoi apare video.Am ascultat melodia,imi plac foarte mult versurile.

  8. Iunie 7, 2010 la 7:31 am

    Numai ca.. versurile sunt triste si uneori te fac la fel de trist… dar, asta e

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

