Prima pagină > ganduri > Cat de nervos sunt…

Cat de nervos sunt…

O leapsa primita in dar de la Nice, careia ii multumesc din suflet…

1. Cat de des te enervezi?

Dedpinde de situatii… nu sunt usor de domolit… 😦
2. Cand te enervezi suni pe cineva sa te calmeze?

Nu, din o gramada de motive… poate ca nu merita sa-l incarc pe altul, poate ca nu am pe cine…. s. a.

3. Te calmezi repede … sau urlii ca nebunul?
Depinde… incep sa numar, sau ma plimb
4. Ca metoda de a scapa de nervi, bataia este o optiune?

NU….

5. Din cauza nervilor ti s-a intamplat sa pierzi un prieten?

Inca nu… nu e departe…

Leapsa o poate lua oricine o doreste, o ofer tuturora cu draga inima 🙂
O melodie frumoasa… cadou…

Categorii:ganduri
  1. Iunie 8, 2010 la 7:01 am

    Melodia aceasta compenseaza pentru toti nervii posibili 😀 Este superba 🙂

  2. Iunie 8, 2010 la 7:13 am

    Vezi ca ai stiut sa pui video ? Melodia superba cum am mai zis.

  3. Iunie 8, 2010 la 9:06 am

    problema e ca ieri era vorba de comentariu…

    • Iunie 8, 2010 la 3:37 pm

      Da,ai dreptate.Nu mi-am dat seama 🙂

      • Iunie 8, 2010 la 3:40 pm

        Nu e nicio bucurie…

  4. Iunie 8, 2010 la 9:52 am

    Enumara-mi si mie trei lucruri care te fac sa-ti pierzi calmul.

    • Iunie 8, 2010 la 10:34 am

      Greu… sunt un nerabdaor… un egoist… uneori si….
      deduci din acestea…

  5. Iunie 8, 2010 la 10:49 am

    Si mie imi place piesa!

  6. Iunie 8, 2010 la 10:50 am

    Taxi… una din formatiile romanesti preferate.

  7. Iunie 8, 2010 la 10:51 am

    ma bucur….

  8. Iunie 9, 2010 la 10:08 am

    Deci….deci… 8-> tu stiai ca sunt fana Taxi? 8-> doamne, de cand n’am mai ascultat melodiile lor…chiar mi’era dor! multumesc mult ca mi-ai amintit :*:*

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

