Prima pagină > ganduri > Cum iti place sa stai cand citesti?

Cum iti place sa stai cand citesti?

O intrebare. Nu sunt curios, dar…. vreau sa stiu…”Cum iti place sa stai cand citesti?” In pat? sau…. in alta parte…
De ceva timp nici cand citesc nu pot sta linistit… oleaca in pat, oleaca pe scaun… oleaca… (stiu ca modul tau nu mi se potriveste dar…. poate imi mai ofera o solutie 😛 )


Sursa foto

Categorii:ganduri
  1. Iunie 8, 2010 la 12:19 pm

    In fotoliu. In liniste, fara muzica sau tv, cu o cafea aburinda langa mine.

    • Iunie 8, 2010 la 1:01 pm

      In general eu nu consum nimic, nici facea, nici muzica, doar citesc

  2. Iunie 8, 2010 la 12:34 pm

    Nu cred ca la mine se pune problema cum imi place sa stau… citesc doar cand am timp, in picioare sau pe scaun in mijloacele de transport in comun. Cand ajung acasa chiar nu am timp… ba mai lucreaza ceva, ba mai fa cate ceva prin casa… si trece seara…
    Din fericire drumul e destul de lung si ajung sa citesc mult…

    Cel mai mult imi place sa citesc in mijlocul naturii, in liniste.

  3. yuri
    Iunie 8, 2010 la 12:35 pm

    La mine depinde de cartea pe care o citesc, de dispoziţia pe care o am şi de ora la care citesc.

  4. Iunie 8, 2010 la 12:46 pm

    Oriunde apuc,daca nu sunt acasa…iar acasa in canapea,in toate poztiile,dar ajung adesea pe burta…

    • Iunie 8, 2010 la 1:03 pm

      si eu ajung pe burta… dar ma mai ia somnu… 😛

  5. Iunie 8, 2010 la 12:49 pm

    De obicei imi place sa stau in pat cand citesc, cat mai comod 😀

  6. Iunie 8, 2010 la 1:53 pm

    Da 😛 Uneori 🙂 Dar, daca este foarte interesant ce citesc, se duce, il pacalesc cumva 😀

  7. Read.my.mind
    Iunie 8, 2010 la 2:54 pm

    Eu stau pe pervazul de la geam (bineinteles cu geamu’ deschis) si nu, nu cad nicaieri fiindca dincolo de geam, este balconul. :))
    Alta pozitie? Intinsa pe pat, cand pe o parte, cand pe cealalta. sau jos pe covor cu niste chipsuri langa mine. Incerc doar sa ma concentrez asupra a ceea ce se intampla in carte fara muzica (oh da, exceptie facand datile in care mama aprinde tv-ul)…:))

    • Iunie 8, 2010 la 3:39 pm

      😀 imi e frica sa stau pe geam… si pe deasupra ma atrage natura de afara

  8. Iunie 8, 2010 la 5:18 pm

    Cel mai mult imi place sa citesc cand stau la plaja.

  9. miscellaneous11
    Iunie 8, 2010 la 6:47 pm

    Tot timpu’ m-am laudat ca imi place sa citesc pe WC, deci … de ce sa nu o fac si acum ? :)) In afara de acel loc „magic”, imi place sa citesc pe malul Begai, pe o banca, in locul meu favorit din TM, sau in pat. Nu prea imi place sa stau efectiv pe un scaun si sa citesc, desi mai practic si asta din cand in cand. 🙂

  10. Iunie 8, 2010 la 7:00 pm

    Daca invat, stau pe pat, rezemata de perete cu o perna in spate, cu picioarele stranse.

  11. Iunie 8, 2010 la 7:31 pm

    Sincer?Depinde de carte! :))
    Cartile de actiune le citesc intinsa in pat pe spate, cele de dragoste pe burta icu picioarele ridicate si cu ranjetul pe buze ar dramele pe un fotoliu langa geam. Weird, huh? :))

  12. Iunie 9, 2010 la 10:06 am

    Daca trebuie sa citesc ceva pentru scoala sau sa invatz, ma vad obligata sa iau o pozitie serioasa: pe scaun, la birou :-L Daaar cand lecturez ceva asaaa, de placere, stau intinsa in pat 😀 dupa un anumite nr. de pagini urmeaza sa adorm foarte inteligent cu cartea pe piept 😆

  13. Iunie 9, 2010 la 10:23 am

    Interesanta intrebare… faza cu pozitiile e chiar nostima ca cind citesc fara sa imi dau seama imi schimb pozitiile foarte des…bine ca nu am ajuns sa citesc cu capul in jos:)))

  14. Iunie 9, 2010 la 2:11 pm

    😀

  15. klausen1976
    Iunie 9, 2010 la 8:59 pm

    ceva gen foetus

  16. dark
    Iunie 10, 2010 la 9:04 pm

    De obicei citesc intinsa pe pat(pe burta) sau pe fotoliu cu picioarele pe pereti :)) altfel nu pot citi… 😀

  17. Iunie 18, 2010 la 4:25 pm

    În pat, pe o parte. Oricum, schimb poziţia destul de des.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

