Prima pagină > ganduri > Sunt batran…

Sunt batran…

Sunt batran. Am inceput sa privesc totul cu neputinta. Simt ca nu mai am forta sa fac nimic. Fiecare cuvant „spus” ma loveste „in cap” si ma afunda incet, incet in depresii. Simt ca imi ajung toate… zambesc foarte putin… sau mai bine zis deloc si cad usor in depresii. De multe ori doresc sa se termine totul, tind uneori sa vreau sa fac ceva ca sa grabesc… Mai nou e ca… incep sa pierd prieteni, incep sa dezamagesc prieteni.
Nu cer afectiuni pentru ca le urasc… ele apar doar atunci cand „nu iti e bine” si cred ca de multe ori sunt simple minciuni.. nu le mai cred.(Simple pagini din Jurnalul meu… in lipsa inspiratiei am scris pagina de ieri)

PS: „Nu-ti fa griji… tot omul sperantei raman, insa nu sunt o speranta pentru mine”

Sursa foto.

Categorii:ganduri
  1. Iunie 9, 2010 la 6:18 am

    Iti propun ca de fiecare data cand simti ca iti ajung toate, sa zambesti. Propune-ti o atitudine mai pozitiva, cu multe zambete si mai putine framantari. Pe mine m-a ajutat 😛

  2. Iunie 9, 2010 la 7:27 am

    Nu din senin…:) Atunci cand te-ai enerva sau demoraliza, sa te gandesti la ceva frumos si sa zambesti 😛

    • Iunie 9, 2010 la 8:01 am

      E imposibil pentru mine… mai ales acum. Stii doar ca zambesc f greu… adica deloc…
      nu cred ca am o poza in care sa zambesc…

  3. Iunie 9, 2010 la 8:07 am

    🙂 Da, stiu…de multe ori in poze e zambim greu 🙂 Sper ca totusi sa gasesti un motiv bun si sa zambesti 😉

  4. Iunie 9, 2010 la 8:10 am

    Si blogul asta de ce crezi tu ca a fost creat? Ca sa ne impartasesti noua, prietenilor tai virtuali, tot ce te supara, ce te doare. In felul asta treci mai usor peste micile necazuri ale vietii. Examenele vin si trec, optimistul trebuie sa ramana. Big hug!

    • Iunie 9, 2010 la 8:48 am

      nu vorbesc de examenele din sesiune… astea sunt fleacuri… Nu sunt multumit de mine deloc, nu imi place cum sunt… si… de unde sa vina si optimismul?

      • Twenty
        Iunie 11, 2010 la 1:41 pm

        Se pare ca tu te confrunti cu o lipsa de incredere..

  5. Iunie 9, 2010 la 8:10 am

    *optimismul

  6. Iunie 9, 2010 la 8:36 am

    Prietenii adevăraţi sunt cei care te plac aşa cum eşti; care nu vor să fie amăgiţi pentru a putea fi dezamăgiţi.
    Un prieten de nădejde este talentul tău.
    Când suferi din pricina oamenilor ţi se pare, într-adevăr, că ai o mie de ani.
    Dar mâine vei descoperi alţi oameni care te vor face să te simţi copil.
    Nu cred că avem vreo vârstă reală – trecem în fiecare zi prin toate vârstele.

    • Iunie 9, 2010 la 8:49 am

      Va multumesc!
      Problema e ca nu sufar din cauza altora… sufar din „cauza mea”, nu imi place cum sunt… si ma complac in „plangareli”

  7. Iunie 9, 2010 la 10:02 am

    Deci, nu vreau sa ma consideri o scorpie, dar incerc sa vad partea buna a supararii tale: sentimentele de tristete creeaza mereu arta 🙂 e normal si e bine sa mai ai si perioade de’astea…ia o foaie de hartie, scrie ce simti…important este sa depasesti momentele grele si sa fii capabil dupa sa citesti ce ai scris cand erai trist 🙂 doar asa iti vei aprecia viitoarea fericire :> :*:*

  8. anniesinsanity
    Iunie 9, 2010 la 11:25 am

    m-am regasit in 90% ale postului…

  9. Iunie 9, 2010 la 1:51 pm

    Sunt batran …
    Si intelept… 😛

  10. yuri
    Iunie 10, 2010 la 7:42 am

    Cu toţii avem astfel de perioade…sentimentul devine mai puternic atunci când vedem că nu mai avem pe nimeni în jurul nostru să ne susţină, să ne fie alături indiferent de situaţie…este greu, ştiu, dar la un moment dat va fi mai bine, o să întâlneşti persoane care vor fi dispuse să facă „sacrificii” pentru tine, doar pentru simplul fapt că însemni ceva pentru ele.

    • Iunie 10, 2010 la 8:08 am

      ce sa-i faci….

      • yuri
        Iunie 10, 2010 la 8:20 am

        Să încerci să treci peste…să-ţi doreşti să treci peste.

  11. Iunie 10, 2010 la 8:21 am

    uneori ajung sa nu imi mai doresc… 😦

    • yuri
      Iunie 11, 2010 la 6:53 am

      Nu se poate, mereu există ceva sau cineva pentru care să-ţi doreşti să continui.

  12. Iunie 10, 2010 la 7:04 pm

    Batran de ganduri,tanar de zile;vine ele si zilele senine…

  13. Iunie 11, 2010 la 2:24 pm

    @Twenty poate, insa nu e numai lipsa de incredere…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

