Prima pagină > ganduri > Alinarea prin somn….

Alinarea prin somn….

Uneori satul de grijile si neplacerile zilei, doresti cu ardoare sa treaca totul… Doresti linistea si incerci sa iti gasesti alinarea in somn… Dar uneori nu mai vine. Nici macar in el nu iti mai gasesti speranta. Stai singur si incepi sa rascolesti din nou totul…
Daca nici el nu vine… nu mai ai salvare. In ce sa iti gasesti alinarea, daca nu ai in cine? 😦

Sursa foto

Categorii:ganduri
  1. yuri
    Iunie 12, 2010 la 7:18 am

    Sunt momente în care nu poţi găsi alinare în nimeni şi nimic, chiar dacă ai mereu pe cineva lângă tine. Şi aceste momente sunt normale…nu sunt plăcute…dar sunt absolut normale >:D<

  2. Iunie 12, 2010 la 7:21 am

    Normale?

    • yuri
      Iunie 12, 2010 la 7:26 am

      Normale în sensul că nu ai cum să nu simţi aşa ceva niciodată….suntem oameni şi trecem cam prin tot felul de stări…La starea pe care o ai tu în acest moment se aplică ceea ce ai spus mai sus…e „normal” într-o astfel de situaţie…nu ştiu dacă înţelegi ce vreau să spun 🙂

      • Iunie 12, 2010 la 7:27 am

        Am inteles… doar ca uneori te faci ca nu intelegi pentru a nu crede… crezi ca e ireal…

  3. yuri
    Iunie 12, 2010 la 7:30 am

    Dacă te faci că nu înţelegi te amăgeşti…şi care e rostul în a te amăgi? Nu o să fie mai rău când revii la realitate?

  4. yuri
    Iunie 12, 2010 la 7:37 am

    Câteodată nu e bine, nu e sănătos să visezi…acum depinde de situaţie.

    • Iunie 12, 2010 la 9:08 am

      uneori da… dar cu cat visezi mai mult revenirea e…

  5. Iunie 12, 2010 la 8:02 am

    Eu imi gasesc alinarea in amintirile placute pe care le-am acumulat de-a lungul timpului, asta in cazul in care nu am pe cineva care sa fie alaturi de mine.

    • Iunie 12, 2010 la 9:09 am

      E interesanta si asta cu amintirile placute… numai ca depinde daca le ai… depinde cat sunt de placute…

      • Iunie 12, 2010 la 9:40 am

        Nu stiu,ma gandesc ca fiecare are macar o amintire placuta,ar fi trist sa nu fie asa.Cat sunt de placute depinde de noi, de cum am stiut sa le facem placute la vremea respectiva.

  6. Iunie 12, 2010 la 9:37 am

    Ma crezi ca uneori imi vine sa ma pun in pat, sa dorm cateva ore bune asa adanc si cand ma trezesc, sa fie totul bine si sa fi disparut toate problemele..? :-<

  7. Iunie 12, 2010 la 9:46 am

    Cred ca trebuie sa vorbim despre toate acele griji. Chiar daca avem senzatia cu nu exista cineva care sa ne asculte, cred ca putem avea surpriza frumoase si sa ne dam seama ca mereu exista cineva care-si doreste sa ne ajute sa trecem peste acele momente. O alta varianta…ar fi sa scriem despre toate acele griji, ca si cand prin scris si-ar gasi rezolvare. Poate asta va aduce un moment de liniste si apoi si somnul.

  8. Iunie 12, 2010 la 10:48 am

    @iana Poate ca unii nu au prea multe placute… de care sa isi aminteasca. Nu si-au facut prea multe..

  9. Iunie 12, 2010 la 11:28 am

    Da, eu cred ca da 🙂 In mod sigur da 😛

  10. Iunie 12, 2010 la 11:47 am

    Ce frumos este cand adormi fara grija, cand visezi… 😀

    • Iunie 12, 2010 la 11:59 am

      Poi tocmai ca nu adorm fara griji… ma gandesc ca somnul mi le va reduce… poate nu vor mai fi deloc 😦

  11. Iunie 13, 2010 la 2:14 am

    I love it!

  12. Iunie 13, 2010 la 3:18 am

    @Chocolate Follie E bine atunci…

  13. Iunie 13, 2010 la 8:26 pm

    Tot in oameni iti gasesti alinarea. In adevaratii prieteni, intr-o vorba frumoasa si spusa din suflet de ex.

    • Iunie 14, 2010 la 2:47 am

      Exact doar ca uneori tinzi sa crezi ca ea vine si prin somn… vrei sa dormi ca atunci cand te vei trezi sa fie rezolvat totul (o utopie)

  1. Iunie 12, 2010 la 10:58 am

Lasă un răspuns

