Prima pagină > ganduri > Aproape de inimi…

Aproape de inimi…

Mereu am dorit sa fiu aproape de inimi… inima este cea care ma fascineaza cel mai mult… Am dorit intotdeauna sa am in inima mea un loc pentru fiecare… pentru cineva un loc mai cald, pentru altul un loc mai rece… pentru cineva un loc mai mare, pentru altul un loc mai mic… Insa oare nu e normal sa doresc sa fiu si eu in alte inimi? Ce-i drept de multe ori aceasta iubire fata de inimi se transforma in „dorinta de cunoastere”… sunt om, inca mai lupt si voi lupta… sper. Mereu m-au fascinat inimile… daca nu ar fi fost… as fi dorit nespus sa ajung medic cardiolog 🙂


Sursa foto

Categorii:ganduri
  1. Iunie 15, 2010 la 5:10 am

    Nu ar fi mai bine o meserie care te apropie de inimile oamenilor la figurat, nu fizic? 😛

  2. Iunie 15, 2010 la 6:32 am

    Sa fii in inima luycrurilor,evenimentelor,sentimentelor,asta da realizare….cat despre cardiologie,ai afla cat de multe boli de inima strange omul intr-o viata…si ai suferi si mai mult!

    • Iunie 15, 2010 la 7:48 am

      Alte suferinte? 😦
      La asta nu ma gandisem… insa la cardiologie tii inima in mana… la propriu… 😛

      • Iunie 15, 2010 la 9:21 am

        cum iti si poate muri in mana,tot la propriu…

  3. Iunie 15, 2010 la 9:34 am

    Exact… 😦
    Poate muri si in alt mod? 😛

  4. Iunie 15, 2010 la 10:36 am

    cred totusi ca meseria pe care ți-ai ales-o ți se potrivește ca o mănușă!
    Si tot la inimi ajungi… chiar dacă nu la propriu ….
    Eu zic ca e de bine!

  5. Iunie 15, 2010 la 10:39 am

    ….. eu nu zic nimic

  6. Iunie 15, 2010 la 11:09 am

    Medic cardiolog…ce prozaic! 😦 Eu cred ca te descurci si acum excelent, cel putin din postura de blogger si prieten faci o treaba buna, ajungi rapid prin cuvintele tale la inimile noastre. Daca nu ai fi fost…ce? Daca nu e secret, evident.

  7. Iunie 18, 2010 la 4:17 pm

    Poate că te afli în mai multe inimi decât cunoşti. Eu am fost surprinsă să aflu asta pe propria piele.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

