Prima pagină > ganduri > Cam trist…

Cam trist…

Putem ameliora orice, insa nu putem sterge orice. Exista iertare… insa exista amintire…, exista dureri, care in ciuda prieteniilor de orice fel din pacate nu se uita… Poate uita el… dar nu poti uita tu. Viata ne-o traim in fiecare zi „pentru totdeauna”, ceea ce facem ramane, chiar daca se iarta… Sa nu fie permisa deloc greseala?

Categorii:ganduri
  1. Iunie 17, 2010 la 6:58 am

    E normal sa existe amintire, sa nu putem sterge orice pentru ca altfel am repeta mereu aceeleasi greseli.Amintirile neplacute ne ajuta sa nu fim niciodata identici,sa nu traim de doua ori aceleasi momente. Din greseli invata omul…

    • Iunie 17, 2010 la 7:02 am

      Tocmai… din greseli invata, dar ele dor… tare, tare

      • Iunie 17, 2010 la 7:22 am

        Da, dar si durerea face parte din viata din pacate.

  2. Iunie 17, 2010 la 7:24 am

    ne invata… dar parca am dori sa nu fie atat de dur 😦

  3. anniesinsanity
    Iunie 17, 2010 la 8:59 am

    Corect spus din greseli se invata,dar cand un prieten te tradeaza ,sau cand cineva apropiat te face sa suferi …il ierti cu siguranta insa se rupe mai apoi parca ceva din legatura ,nu mai e la fel ,simti asta .Ierti-dar nu uiti !

  4. Baby R.
    Iunie 17, 2010 la 9:28 am

    invata sa traiesti in prezent cu amintiri din trecut si cu speranta ca se vor intampla in viitor. 🙂

    • Iunie 17, 2010 la 9:29 am

      interesant mod

      • Iunie 17, 2010 la 9:38 am

        probabil 🙂 desigur e vorba de amintiri placute 🙂 cele dragi sufletului

      • Iunie 17, 2010 la 10:27 am

        amintiri placute… toate au un rost… 😉

  5. Iunie 17, 2010 la 11:22 am

    Greseala este permisa, atat timp cat e involuntara. In momentul cand faci rau cuiva premediatat, nu mai poti spera la iertarea victimei tale. Insa daca o dobandesti, ar trebui sa devii cumva…un om mai bun, ar trebui sa constituie o lectie din care sa ai ce invata si care sa te schimbe radical.

    • Iunie 17, 2010 la 11:25 am

      uneori se mai uita ca ti-a fost daruita o a doua sansa…

  6. Iunie 17, 2010 la 11:47 am

    Daca avem dorinta de a sterge ceva in viata, inseamna ca nu am inteles niciodata viata si lectiile ei. Inseamna ca am trait acel moment degeaba.

    Ce inseamna uitarea? Memoria nu ne-o pierdem… ramane acolo, nu suntem amnezici.
    Poate nu uitam pentru ca ne ramane in suflet.
    Si atunci de ce sa regretam? Purtand un om in suflet, indiferent cum o fi el, tot suntem mai bogati sufleteste. E pacat ca unii nu sunt in stare sa pretuiasca bogatia sufletului lor.

    Greselile sunt permise… intamplarile din viata pe care am vrea sa le stergem ar fi trebuit sa ne invete deja ce sa facem cu greselile.

    • Iunie 17, 2010 la 11:58 am

      Crezi ca nu se uita?
      Nu cred ca un prieten daca i-ai gresi… daca nu ar uita te-ar privi la fel in ochii… ceva se schmba cu greseala

      • Iunie 17, 2010 la 12:11 pm

        Atunci problema e ca oamenii nu pot invata sa priveasca la fel in ochi, chiar si dupa greseli.
        O greseala nu inseamna ca ne-am schimbat, ci ca ne-am aratat si partea urata, care oricum e acolo, in fiecare dintre noi.
        Si tocmai pentru ca nu ne-am schimbat, nici pepceptia prietenului nu ar trebui sa se schimbe.

  7. Iunie 17, 2010 la 12:20 pm

    Si tu privesti la fel?

    • Iunie 17, 2010 la 12:32 pm

      Nu intotdeauna.

      Orice om greseste pana la urma, ca nu suntem perfecti. Pana la urma trebuie sa cunosti un om cu bune si cu rele si eventual sa le accepti.

      Uneori greselile nu fac decat sa iti reaminteasca faptul ca omul de langa tine e un simplu om si are defectele x si y. Ceea ce probabil stiam, deci privesc omul la fel. Si aici nu intra doar acele greseli mici, ci si unele mari.

      Dar sunt greseli care iti demonstreaza ca omul de langa tine nu e asa cum credeai ca e sau cum ai nevoie sa fie pentru a ocupa in continuare acelasi loc. Si atunci, chiar nu mai pot privi altfel.

      • Iunie 17, 2010 la 12:34 pm

        Si cum se impaca comentariul de acum cu cel de mai inainte?

      • Iunie 17, 2010 la 12:39 pm

        Se impaca foarte bine.

        Sunt si eu om. Imi asum greseala de a nu privi al fel oamenii chiar si atunci cand trebuie si defectul de a nu ierta usor.
        Mai am si eu multe de invatat si mult de evoluat.
        Dar cred ca faptul ca realizez ceea ce trebuie sa schimb e un pas important. Altii nici macar pe acesta nu l-au facut.

  8. Ilinca
    Iunie 17, 2010 la 12:48 pm

    Greseli facem cu totii. Unii mai mult sau mai putin …
    Dar stii ce-i ciudat?! Ca cei care gresesc mai mult nu-si vad propriile greseli
    si de aceea, probabil, ca nu le pot ierta celor ce gresesc mai rar.

    • Iunie 17, 2010 la 12:50 pm

      Pacat… si greseala are rolul ei, doar ca o denaturam daca o savarsim prea des
      Bine ai venit!

  9. Iunie 17, 2010 la 6:53 pm

    E omenesc sa gresesti. Asa ceva e in natura noastra. Cum este la fel de firesc sa ierti sau sa urasti din prisma acelei greseli. E in functie de cum percepe fiecare problema.

  10. Iunie 18, 2010 la 4:15 pm

    Unele lucruri se pot şterge prin scoaterea în evidenţă a altora. E ca şi cum ai compara o culoare intensă cu una ştearsă. Şi dacă nu-ţi plac culorile tari, trebuie să ai culori preferate. Şi dacă nici aşa, atunci stări de spirit.

  11. Iulie 1, 2010 la 9:19 pm

    niste versuri sunau cam asa: nu putem uita chiar daca am iertat… si suntem oameni. greseala e domeniul nostru

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

