Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, deyamagire, dezamagire, filosofie, ganduri > Oare e nevoie sa inveti sa… sau se stie?

Oare e nevoie sa inveti sa… sau se stie?

  1. Tudor
    Iunie 18, 2010 la 8:09 am

    Cu siguranta inveti, daca vrei.

  2. Iunie 18, 2010 la 8:27 am

    Hmmm…nu cred ca iubirea se invata, ci doar se simte si felul in care o daruim este spontan 😀

  3. Iunie 18, 2010 la 9:08 am

    Iubirea se simte dar sunt destule persoane care nu stiu cum sa o arate,cum sa o exprime si arunci cred ca intr-un fel pot invata impreuna cu celalalt,unul de la altul cum sa o impartaseasca.

  4. Iunie 18, 2010 la 10:52 am

    trebuie sa inveti ca iubirea inseamna sa dai cuiva sansa sa te distruga, si totusi sa ai incredere ca nu o va face 🙂

    • Iunie 18, 2010 la 10:53 am

      Si daca te increzi prea mult?

      • Iunie 18, 2010 la 10:05 pm

        te increzi…te distruge…te ridici…si o iei de la capat…iubirea e cel mai frumos lucru care te poate distruge 🙂

  5. Iunie 18, 2010 la 11:34 am

    Iubirea e un instinct in noi… o posibilitate… dar ca sa ajungem sa-i dam forma trebuie sa o invatam pas cu pas.
    De pilda persoanele care au avut o copilarie grea, lipsita de iubire din partea paritnilor, o adolescenta lipsita de iubirea prietenilor ajung adulti reci, fara afectiune, care nu stiu sa iubeasca.

    • Iunie 18, 2010 la 11:37 am

      Asa este. Imi este mila de ei 😦 poate ca nici eu nu stiu sa iubesc…

      • Iunie 19, 2010 la 1:42 pm

        Dar poti invata…

      • Iunie 19, 2010 la 3:04 pm

        Desigur, dar… tb cineva care sa sufere cat timp tu inveti 😦

      • Iunie 19, 2010 la 3:07 pm

        Nu neaparat.
        Daca va fi cineva care va intelege, nu va suferi. Te va invata sa iubesti cu inima deschisa… si apoi se a bucura din plin de roadele muncii sale.

  6. Iunie 18, 2010 la 12:37 pm

    Înveţi unul despre celălalt învăţând unul de la celălalt. Nu mai ştiu unde am citit ce a scris LoveDealer, am citit-o undeva, dar nu mai ştiu unde, era în engleză…Esenţa este aceasta, da.

    De îndrăgostit, o facem lesne, nu ştiu dacă ne ia multă vreme. Ai auzit de coup-de-foudre, nu? Cea mai frumoasă senzaţie.
    Dragostea este cu totul altceva. E sacră. E religie. Se învaţă. Şi cel mai mult, se apără, se cere a fi vegheată.Doi o păzesc, de o parte şi de cealaltă!

  7. Iunie 18, 2010 la 2:04 pm

    Tu vrei sa ne batem pe drepturile de publicare ale melodiilor Taxi? :-w :)) glumesc… melodia e superba si te pune pe ganduri…dar momentan eu prefer doar s’o ascult si sa zambesc, sperand ca poate intr’o buna zi, cineva o sa isi doreasca si o sa aiba rabdare sa vada ca eu stiu sa iubesc..:)

  8. Iunie 18, 2010 la 10:42 pm

    Nu,eu nu cred ca e nevoie sa inveti sa iubesti.E nevoie sa inveti cum sa-ti arati iubirea.Asta se invata…

  9. Iunie 19, 2010 la 2:36 am

    @LoveDealer Dar nu e simpla deloc :((

    • Iunie 19, 2010 la 8:13 am

      nimeni nu a zis ca totul e simplu. totul e atat cat trebuie sa fie.

      • Iunie 19, 2010 la 8:16 am

        Nu suna bine! 😦

  10. Iunie 19, 2010 la 3:20 pm

    @DianaEmma ma pun in locul ei… si nu e de bine 😦

    • Iunie 19, 2010 la 3:44 pm

      Am fost in postura aia si iti spun ca nu e asa rau cum crezi.
      Ideea e sa fii sincer din start.

      Ceea ce doare intr-adevar nu e faptul ca trebuie sa inveti pe cineva sa iubeasca, ci faptul ca iti faci iluzii unde nu trebuie, faptul ca iti faci sperante ca el te-ar iubi… un suflet ce stie ce iubirea, stie sa invete. Dar trebuie sa stie ca trebuie sa te invete.

  11. me
    Iunie 23, 2010 la 12:03 pm

    absolut coplesitoare piesa. Nu o stiam!
    …dar stiu ca ai gusturi bune la muzica!
    🙂

  12. fireflight
    Iunie 26, 2010 la 6:56 pm

    Se invata iubirea. Eu cel putin am inceput sa invat sa iubesc. 🙂

    • Iunie 26, 2010 la 7:00 pm

      Asa e, se invata, doar ca… imi e mila de celalalt care tb sa sufere :((

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

