Singur. Mascat. Uitat.

Si parca acestea nu erau de ajuns…

Sursa foto.

Categorii:ganduri
  1. yuri
    Iunie 21, 2010 la 6:13 am

    E un scump puştiul 😀

  2. Iunie 21, 2010 la 7:32 am

    Dragut foc baietelul, iar melodia e numai buna pentru o zi de luni 😛

    • Iunie 21, 2010 la 7:44 am

      exact… baitetelul… in sfarsit am gasit o imagine care sa ma reprezinte… :)))

  3. Iunie 21, 2010 la 2:41 pm

    Foarte scumpic baietelul 🙂
    Iar melodia este sugestiva pentru zilele in care chiar nu avem chef de nimic.

    • Iunie 21, 2010 la 3:48 pm

      de asta momentan nu e niciun subiect interesant pe blog :((

  4. Iunie 22, 2010 la 6:24 am

    Foarte trist daca te identifici cu un baietel mascat si uitat. Sper ca intre timp ti-a trecut starea.

  5. Iunie 22, 2010 la 7:53 pm

    Ha ha, foarte sweet puiu’ 8-> un costumas asemanator o sa ii iau si eu verisorului meu, doar ca l-as vrea imbracat in pui de leu 😀
    P.S: imi citesti ori gandurile ori sufletul…Taxi, Vama ( formatia mea preferata…). Sunt atat de transparenta?:))

    • Iunie 22, 2010 la 9:11 pm

      Nu iti citesc nimic… sunt doar eu 😉

      • Iunie 23, 2010 la 8:56 am

        Eul tau seamana destul cu al meu, cel putzin in privintza gusturilor muzicale… ar trebui sa iti trimit putzina fericire de la mine intr’un colet, poate o sa fii mai bine 😀

  6. Iunie 23, 2010 la 8:58 am

    ia incearca 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

