Prima pagină > ganduri > „Vulnerabilul” blogroll

„Vulnerabilul” blogroll

Sincer sa fiu, teama cea mai mare pe care o am cand imi privesc blogul, este cea a existentei blogrollului… De ce? nu stiu … uneori din inconstienta, o oarecare eliminare dintr-insul duce la o rupere a prieteniei… iar de multe ori aceste adaugiri sunt reciproce si lipsite de un fundament adecvat… Cum iti alegi prietenii din blogroll?

Categorii:ganduri
  1. Iunie 24, 2010 la 8:17 pm

    Neaparat prieteni?Poate doar ganduri care se completeaza?Inimi care vibreaza la fel in contexte asemanatoare.Oameni de la care ai aer proaspat de respirat,inimi calde,sau condie stralucite….

    • Iunie 24, 2010 la 8:19 pm

      Dar nu ii consideri prieteni pe cei care au inceput sa ocupe un loc in blogrollul tau?

      • Iunie 24, 2010 la 8:20 pm

        Pe unii da,pe altii nu…Nu trebuie as fie neaparat asa,pot exista si admiratii discrete…

    • Iunie 24, 2010 la 8:19 pm

      *condeie 😛

  2. Iunie 24, 2010 la 8:22 pm

    @Rodica Wow… admiratii discrete? Exista asa ceva?

  3. miscellaneous11
    Iunie 24, 2010 la 8:23 pm

    Eu personal nu ii consider prieteni, sunt pur si simplu oameni pe care imi place sa-i citesc 🙂

    • Iunie 24, 2010 la 8:24 pm

      Se pare ca sunt singurul care asa ii considera… NU IMI PARE RAU!!!

      • ce mirare ca sunt .
        Iunie 24, 2010 la 8:39 pm

        Eu ii consider prieteni 😀
        İnsa am si persoane cu care nu vb deloc si totusi sunt adaugati la blogroll , le spun tot prieteni din simplu fapt ca-mi place sa-i citesc pe unii ii admir …si….
        acum ei cum ma considera…nu-mi pasa 😀

  4. Iunie 24, 2010 la 8:41 pm

    Mai sa fie.. Ai 4 prieteni in blogroll, pe unul il citesti, pe unul il admiri, mai raman doi… ei ce rol au?

  5. ce mirare ca sunt .
    Iunie 24, 2010 la 8:47 pm

    ei nu pot sa spun asta in public:D :))
    dar am timp sa mai adaug ….in schimb pot sa spun ca urmaresc o multime 😛
    p.s. ai o DEDİCATİE ,ultima din preferate 🙂

  6. Iunie 24, 2010 la 9:05 pm

    Nu e mai simplu la mine!?!

    Nu am blogroll si gata.
    Cei care ii citesc, se stiu.

    • Iunie 24, 2010 la 9:06 pm

      si asta e o optine… ca blogul meu sa devina invizibil pentru altii.. ei oricum stiu locurile pe care le au, ele sunt in inima 🙂

      • Iunie 24, 2010 la 10:56 pm

        Da, dar… iar… nu stiu…
        E ciudat sa numesti prieteni oamenii din blogrol.
        Pentru ca prietenia nu se contorizeaza in „Imi place cum scrii.”
        Pentru ca iti poate place cum scrie un om pe care il detesti ca persoana, cum poate sa nu iti placa un om pe care il apreciezi.

        Nu sunt locuri din inima… tu cam supraapreciezi un blogroll.
        Blogroll=interesant de citit.
        Prietenii iti sunt scrisi in suflet, inima (cum zici tu), nu intr-o lista.
        Iar daca ei se supara daca ii stergi dintr-o lista, inseamna ca ei nu cunosc cu adevarat notiunea de prietenie.

  7. Iunie 24, 2010 la 9:06 pm

    „cum iti alegi prietenii din blogroll”? Imparti listele. Eu am lista cu prieteni si lista cu bloguri prietene. Pe cei pe care ii citesc ii asez frumos in lista, si pentru a-mi fi mie aproape, si pentru ca cititorii mei sa aiba acces la alte bloguri.
    Sunt oameni care ma citesc si care nu ma pun in lista lor, ii iubesc la fel de mult si pe aceia. Blogroll, ne-blogroll, important este ca ne intalnim undeva, in casa virtuala a unuia dintre noi.

    • Iunie 24, 2010 la 9:09 pm

      Asa este, ne intalnim undeva si „luam” impreuna parte la o cina a unor ganduri bune 😉

  8. klausen1976
    Iunie 24, 2010 la 9:30 pm

    eu am inceput prin a ii citi … trecandu-i in BR sau in pagina cu bloguri pe care le citesc pentru a imi fi mai usor sa ajung la ei, au observat si mi-au raspuns in acelasi fel ( multumesc 🙂 ) , observand ca si i au inceput sa ma citeasca … sau fenomenul a fosyt invers 🙂 …. apoi din comentariu in comentariu, am descoperit afinitati, au inceput sa se formeze imagini despre reciproce… si tot asa …
    este un fel de prietenie, da. sau cel putin, eu asa consider

    • Iunie 24, 2010 la 9:33 pm

      Uh! cineva care ma accepta ca prieten 😛
      Multumesc!

  9. Iunie 25, 2010 la 5:05 am

    Eu nu am avut blogroll timp de vreo 6 luni, din septembrie 2009 pana prin februarie2010. Apoi, am hotarat sa adaug cateva persoane care imi placeau mie, care imi pareau simpatice si care scriau oarecum pe gustul meu, la care imi placea mereu sa revin. Apoi…m-au adaugat altii pe mine si i-am trecut si eu. Iar persoanele care ma viziteaza aproape zilnic(se vad ele la admin si in commenturi) imi sunt deja drage.

  10. Iunie 25, 2010 la 5:51 am

    Majoritatea persoanelor din blogroll le-am ales pentru ca imi plac gandurile lor,pentru ca imi face placere sa-i citesc si sa impartasesc cu ei diverse opinii. Eu una ii consider prieteni.

    • Iunie 25, 2010 la 10:32 am

      🙂 si eu…

      • Iunie 25, 2010 la 10:34 am

        deci suntem prieteni 🙂

  11. yuri
    Iunie 25, 2010 la 7:09 am

    „o oarecare eliminare dintr-insul duce la o rupere a prieteniei” – dacă duce la aşa ceva înseamnă că nu a existat acea prietenie de care vorbeşti tu 🙂
    Eu pun la blogroll persoanele a căror bloguri îmi plac, pe care le citesc cu drag…nicidecum pentru că m-au adăugat şi ei în blogroll. Nu o fac din obligaţie, ci pentru că îmi face plăcere. Poate că ar trebui să-ţi pese mai puţin de ceea ce ar zice alţii şi să faci aşa cum simţi tu.

  12. Iunie 25, 2010 la 8:11 am

    Eu pana acum am adaugat doar persoane pe care le citesc cu mult drag. Am si sectiunea de link exchange unde mi s-a parut dragut sa-i adaug pe cei pe ale caror bloguri m-am descoperit, dar pe care nu-i cunosc sau nu ii consider prieteni 😀

    • Iunie 25, 2010 la 10:48 am

      Si cam ce inseamna o cunoastere a unui prieten? 😛

  13. Iunie 25, 2010 la 10:18 am

    am ales oameni ce merita sa fie acolo..dintr-un motiv sau altul..toate importante pentru mine..

    • Iunie 25, 2010 la 10:36 am

      Asa este, sunt prea multe motive pentru a le pune pe toate aici 😉

  14. Iunie 25, 2010 la 10:36 am

    @iana Asta chiar ca nu stiam… 😛

  15. Iunie 25, 2010 la 11:30 am

    De obicei trec la blogroll pe cei care „imi plac”.De altfel,ii vizitez aproape zilnic pe majoritatea si imi este mult mai simplu sa am link-ul lor acolo,fara sa uit pe cineva.Mai am si optiunea schimb de link,pentru doritori.
    Sigur,pe multi am ajuns sa-i consider prieteni,citindu-i,discutand si impartasind pareri.
    Tu spui ca pe toti cei de la blogroll ii consideri prieteni,nu ?
    Nu inteleg atunci cum poti sa-i imparti in mai multe categorii…

    • Iunie 25, 2010 la 11:32 am

      😉
      Toti prietenii tai sunt la acelasi nivel? Sincer… nu cred. Fiecare are ceva aparte. Acest „aparte” poate sa aiba un punct comun intr-o categorie 😉

      • Iunie 25, 2010 la 12:03 pm

        Toti prietenii mei sunt…prieteni in primul rand,nu trebuie sa creada unul ca e mai „prieten” cu mine decat altul.Pentru un prieten as face tot ce pot,si nu doar pentru unul mai „aparte”,de asta spun ca n-as putea sa-i clasific.
        Depinde fiecare cum vede problema,nu am de ce sa te judec,mai ales ca tu ai spus ca pe toti de la blogroll ii consideri prieteni,in timp ce eu nu am spus…

  16. Iunie 25, 2010 la 12:06 pm

    sa inteleg ca iti sunt dusman? 😛

    • Iunie 25, 2010 la 12:11 pm

      Nu,de ce gandesti asa…Iti spuneam ca am optiunea Schimb de link.Cei care imi cer sa facem schimb de link nu pot sa spun ca imi sunt prieteni,cel putin nu toti…la asta m-am referit.

      • Iunie 25, 2010 la 12:12 pm

        Am inteles 😉
        Eu schimb de link nu am facut niciodata… de aceea vorbeam de prieteni 😉

  17. Tomata cu scufita
    Iunie 25, 2010 la 12:41 pm

    La inceput e usor. Ii pui acolo pe toti care iti place cum scriu.
    Apoi, devine mai greu pentru ca pe unii ajungi sa ii cunosti in realitate, sa iti placa firea lor, dar sa-ti placa mai putin cum scriu. Si totusi ii pui acolo din respect.
    Iar pe altii ii pui pentru ca te-au rugat frumos, doar pentru o luna. Cam asa…
    Iar de schimb de linkuri nu poate fi vorba, avand in vedere ca blogrollul inseamna recomandari, nu obligatii.

  18. Iunie 25, 2010 la 3:05 pm

    Ţi-e teamă să faci „epurări”? Cam aşa te simt, că ai vrea să ştergi unele nume.

  19. Iunie 26, 2010 la 3:06 pm

    Nici eu nu le-as spune prietenii.
    Si cum aleg pe cine pun in blogroll ? Simplu, cine imi place, ma inspira, ma atrage felul in care scrie, are inteles de la un cap la altul. Oameni care nu scriu banalitati. Pe scurt ce-mi place.

    • Iunie 26, 2010 la 3:08 pm

      eu… trebuie sa multumesc… sunt in blogrollul tau… 😛

      • Iunie 26, 2010 la 5:12 pm

        Nu ai pentru ce.
        Nu te-am pus cum fac altii gen link exchange sau il pun pe asta poate, poate ma pune si el. Fix pix. Iti place ma pui sau/si daca nu..iti place ma citesti. Pe scurt te-am pus deoarece imi place ce regasesc pe aici. Go FTW 🙂

  20. Iunie 26, 2010 la 4:14 pm

    Asemenea comentariilor de mai sus, asez in blogroll pagini pe care revin cu interes. Prieteni? Nu stiu daca asta e cuvantul potrivit, insa nici indiferenti nu imi sunt… „Persoană de care cineva este legat printr-o afecțiune deosebită, bazată pe încredere și stimă reciprocă, pe idei sau principii comune; amic.” – definitia pentru prieten; as spune mai degraba ca imi adaug in blogroll anumite simpatii, „Calitatea de a deștepta atenția, a stârni curiozitatea prin importanța, frumusețea, varietatea lucrului, a problemei, a acțiunii etc.; atracție” – cam despre asta ar fi vorba referitor la cei pe care ii asez „aproape de” mine.

  21. Iunie 26, 2010 la 4:57 pm

    simplu, daca-mi place si observ ca-l/-o citesc frecvent, il/o adaug in blogroll ! 😀 E mult spus ca poti fi prieten cu toata blogosfera.. ca devii in timp, e diferit! 😀

  22. Iunie 26, 2010 la 5:45 pm

    @SilviuTz Multumesc 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

