Prima pagină > ganduri > Capat…

Capat…

Sa spun sincer, pe multi i-am cam disperat cu pesimismul meu, printre altele am fost facut… copil mic si alintat 😛 … poate ca sunt 😀 , si nu imi pare rau. Ca sa ii incurajez pe cei care cred ca pesimismul meu nu are capat, voi pune cateva randuri dintr-o discutie… 😛

Tu: Nu iti e teama de pesimismul tau? Vad ca uneori mai ai putin si vrei sa pui capac la tot? Nu te gandesti la cei din jur? Sau… iti e teama de ceva?
Eu: Sa fiu sincer… teama cea mai mare pe care o am, este ca…. s-ar putea sa devin unul dintre cei mai optimisti oameni… 😉

Categorii:ganduri
  1. Iunie 28, 2010 la 2:59 pm

    Suculenta discutie :)))))))))))

    • Iunie 28, 2010 la 3:00 pm

      ce nu iti place? 😛

      • Iunie 28, 2010 la 3:01 pm

        Am zis eu asta?Am zis doar ca e fffffffffff interesanta!

  2. Iunie 28, 2010 la 3:02 pm

    vad… 😦

  3. AuDrY
    Iunie 28, 2010 la 3:14 pm

    esti pesimist? asta nu e bine… cred ca e unul dintre defectele pe care le urasc…
    :)) ce prostie am mai scris si eu… toate defectele (ma refer la cele de caracter) sunt de urat, dar pesimismul este cel care ne intuneca calea, cel care nu ne lasa sa vedem acea sclipire a luminii de la capatul tunelului…
    si… te-au facut copil? :))
    nu stiu daca au dreptate sau nu, dar e bine sa mai fii si copil din cand in cand 😀
    hai ca deja am spus (scris) destul 🙂
    ne mai auzim 😉

    • Iunie 28, 2010 la 3:25 pm

      :)))
      pesimistul vede lumina de la capatul tunelului… optimistul e in lumina 😉 care alegi?

  4. AuDrY
    Iunie 28, 2010 la 3:35 pm

    da, dar pesimistul niciodata nu va crede ca o poate ajunge, ca poate pasi spre lumina. el se impotmoleaza in ganduri negre, negative.

    • Iunie 28, 2010 la 3:38 pm

      daca nu esti pesimista… de unde stii cum gandeste el? 😦

  5. AuDrY
    Iunie 28, 2010 la 3:35 pm

    impotmoleste*… limba romane e grea:))

  6. AuDrY
    Iunie 28, 2010 la 3:36 pm

    romana*…

  7. AuDrY
    Iunie 28, 2010 la 3:41 pm

    nu am spus ca nu sunt pesimista…
    am spus ca urasc pesimismul. dar, uneori, nici eu nu scap din ghiarele lui. 😉
    din fericire… imi revin repede 😀

  8. AuDrY
    Iunie 28, 2010 la 3:43 pm

    😀

  9. Iunie 28, 2010 la 4:22 pm

    Te-ai gandit vreodata si la calea de mijloc?

    • Iunie 28, 2010 la 4:24 pm

      da… poate ca acolo sunt acum… 😛
      am inceput sa urc usor… 😀

  10. Iunie 28, 2010 la 10:33 pm

    Heh…. m’am regăsit.

    şi totuşi de ce atît de mulţi tind la o viaţă plină de optimism…iar la tn e invers…

    heh…

  11. Iunie 28, 2010 la 10:33 pm

    linia dintre optimism si pesimism se numeste realitate 😀 asa ca tine-o drept and… keep going 😉

    • Iunie 28, 2010 la 10:37 pm

      din pacate, daca nu stii sa innoti prin viata nu poti sta pe linia de plutire…

  12. Iulie 24, 2010 la 2:10 pm

    Cam asa ..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

