Prima pagină > ganduri > Renunt…

Renunt…

Pe cei care ii intereseaza… anunt ca voi renunta la blog… peste ceva timp. De ce anunt? Pentru ca atunci, ma voi retrage deodata fara sa spun nimic, inca nu stiu daca voi sterge blogul, sau il voi lasa.

Categorii:ganduri
  1. Iunie 29, 2010 la 10:49 am

    Atunci iti spun in avans mult succes pe toate planurile.

  2. Iunie 29, 2010 la 11:37 am

    Hmmm…:) Eu sunt de parere ca dc renunti, nu trebuie sa-l stergi. Va fi un mod de a transmite altora ganduriile tale si pe viitor 🙂

  3. Iunie 29, 2010 la 11:46 am

    Nu stiu daca conteaza parerea mea sau nu dar cred ca ar trebui sa nu il stergi ; il lasi,nu mai scrii un timp daca nu mai vrei si poate intr-o zi o sa revii.Nu ai de unde sa stii ce va fi peste ceva timp.

  4. Iunie 29, 2010 la 11:53 am

    Priveste cu mintea si asculta cu inima 😉

  5. Iunie 29, 2010 la 12:24 pm

    Socant. Sper sa te razgandesti.

  6. Iulie 1, 2010 la 5:22 pm

    Punem pariu că n-ai s-o faci?

  7. Iulie 2, 2010 la 7:50 am

    Sunt de acord cu Camelia 🙂

  8. Iulie 2, 2010 la 8:17 am

  9. Iulie 3, 2010 la 8:14 pm

    Sper ca te vei razgandi, dar tu stii cum e mai bine, noi iti acceptam decizia pe care o vei lua 🙂

  10. Iulie 11, 2010 la 8:05 am

    merită să renunţi dacă treci la alt nivel, iar dacă nu, mai gândeşte-te. Ce rezolvi?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

