Prima pagină > ganduri > Ei ne vad….

Ei ne vad….

Imi este greata, cand particip la o inmormantare, iar rudele aceluia, se falesc, imbracandu-se bine, palngand doar ca sa fie vazute, fara sa simta nici cea mai mica parere de rau, cu privire la cel care sta nemiscat de acum in fata lor…
Ma intreb oare cum privesc aceasta cei care, au trecut dincolo dar inca mai sunt cu noi?

Categorii:ganduri
  1. Iulie 1, 2010 la 6:39 am

    Interesant subiect. Mie chiar imi plac subiectele cu caracter esoteric. Din cate stiu eu cei morti de fapt nu sunt morti 😀 ei ne vad dupa ce au trecut dincolo. se vede chiar si pe el insusi cum e mort (da.. cred ca senzatie) si isi vede si rudele cum plang.. absolut tot ce se intampla. Tot documentandu-ma din diferite scrieri, am inteles ca cica nu e bine sa plangem mortii ca ii facem trecerea mai grea si cica cu mii de ani in urma, oamenii trebuiau sa fie veseli cand le murea cineva. 😕
    P.S.: tot ce am scris nu trebuie neaparat luat de bun.. am scris din ce am citit si eu 😀

    Cat despre ce simte el referitor la rudele sale s.a. el stia din viata cu ce fel de oameni a avut de-a face, stia cine tinea la el, cine il iubea..

  2. Iulie 1, 2010 la 7:50 am

    De unde stii tu ce simt ele(rudele)?
    Danyelaa:ce morti nu sunt morti?Si celelalte….Dar de unde te documentezi?

  3. Iulie 1, 2010 la 8:47 am

    Se observa cand e fala si cand e umilinta si durere 😉

    • Iulie 1, 2010 la 9:15 am

      Stii ceva?Noi,cei de pe tusa suntem prea atenti la durerea altora,in loc sa ne dea noua de gandit trecerea vietii…
      Mai multa atentie la sine,si totul va fi bine!!

  4. Iulie 1, 2010 la 9:44 am

    Am auzit ca la tara sunt femei care au acest rol, de bocitoare. In general nu cred ca durerea e de fatada, ci sincera. Mai ales daca alegi sa te prezinti la inmormantarea respectiva.
    Off-topic
    Te astepta o lepsuta la mine. Vreau niste subiecte mai vesele pe blogul tau, pls!!!

  5. Iulie 1, 2010 la 1:12 pm

    Greata e un cuvant bland…

  6. Iulie 1, 2010 la 1:23 pm

    Chiar ca … interesant subiect :). De multe ori si eu m-am intrebat acelasi lucru.
    Mai ciudat este ca persoane care nici nu au cunoscut persoana decedata vin la inmormantare si „plang” mai rau decat rudele/apropiatii … :-j

  7. Iulie 1, 2010 la 8:31 pm

    sincer nu mam gandit la asta. Stiu doar ca nu-mi place sa merg la o inmormantare deoarece nu stiu ce anume sa le spun celor care sufera. Ma simt neputincioasa in fata acestora si cred ca cuvintele atunci sunt de prisos. Tacerea mi se pare o solutie mai buna. Iar plansul fals il detest.

    • Iulie 1, 2010 la 8:32 pm

      si eu…
      adica, de acum incep sa ma uit la mine si apoi vb despre altii

  8. Iulie 1, 2010 la 8:35 pm

    Ce anume vrei sa spui prin asta?

  9. klausen1976
    Iulie 1, 2010 la 9:52 pm

    dezamagiti. pleaca apoi, si nu se mai intorc …

  10. zahariarobert
    Septembrie 25, 2010 la 9:59 pm

    Cred ca gresesti aici! Nu stiu la ce inmormantare ai fost tu dar eu si la un strain daca m-as duce la o inmormantare tot m-as intrista si mi-ar parea rau! Dar poate ca unii sunt asa cum spui tu dar acestia sunt oameni cum am mai spus fara educatie in prisma vlaorilor morale si a vietii ,cu o minte ingusta ce nu le permite constientizarea anumitor acte si intelegerea lor. Astia nu merita nici macar sa meditezi o secunda asupra lor .

    Am observat ca toate subiectele tale implica numai genul asta de oameni.

    De ce?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

