Prima pagină > ganduri > O farama din vis…

O farama din vis…

Radu GyrÎntrebare

Adanca-i noaptea, orele profunde…
Gemand, spre raftul cartilor mă-ndrum
si-ntreb în soapta fiece volum:
-Tu esti? Si cartea fuge si se-ascunde.

Plangand, intreb portretul ei acum:
-Tu esti? Si nici iubita nu-mi raspunde.
Imi umplu cupa-n vin să mă scufunde,
intreb: -Tu esti? Si cupa piere-n fum.

Si-ntreb si spada mea: -Tu esti? Si tace.
Si, cum mă prabusesc în jilt, infrant,
din zid o umbra alba se desface…

Mă-ntorc spre ea cu sange în cuvant
si-n ochii lui Iisus e numai pace.
Intreb: -Tu esti? Si umbra spune: -Sant.

Categorii:ganduri
  1. Iulie 4, 2010 la 9:09 am

    si o farama de speranta:D

    • Iulie 4, 2010 la 9:11 am

      of… iar speranta? 😛

      • Iulie 4, 2010 la 9:13 am

        ce am face fara speranta? unde am mai fi?

  2. Iulie 4, 2010 la 9:34 am

    la cimitir :)))

  3. Iulie 4, 2010 la 9:42 am

    speranța e cel mai de preț lucru primit vreodată! Părerea mea!

    • Iulie 4, 2010 la 9:44 am

      Asa e… asa e si parerea mea… numai ca speranta ar trebui sa nu moara niciodata:((

  4. Iulie 4, 2010 la 9:48 am

    prea frumos..

  5. AuDrY
    Iulie 4, 2010 la 8:52 pm

    frumoasa poezie…
    cata dreptate are poetul…
    de cele mai multe ori, Iisus este alaturi de noi atunci cand ceilalti ne lasa de izbeliste. offf… cata dreptate are…

  6. AuDrY
    Iulie 5, 2010 la 12:02 pm

    stiu… 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

