Prima pagină > ganduri > Prea egoisti?

Prea egoisti?

Nu doresc sa ranesc pe nimeni insa de multe ori asistam la discutia:

Tu: Fumezi?
El : Da! Tu?
Tu: Eu… nu.
El :Nici sa nu te apuci!!!

Sincer, incerc sa inteleg: „de ce?” Tin prea mult la noi… sau sunt prea egoisti. Desigur… suntem liberi sa incercam ce dorim, dar de unde vine aceasa dorina a lor: Nu e apuca! Nu e bine. Lasa eu fac, stiu ca nu e bine…. 😛

Sursa foto!

Categorii:ganduri
  1. Iulie 4, 2010 la 10:57 am

    nu e vorba de egoism, ci mai sunt si momente cand vrem binele altora.
    e usor sa avem vicii dar e mult mai greu sa ne lasam de ele.

    • Iulie 4, 2010 la 10:57 am

      Dorim binele altora? 😀
      Oare atat de altruisti sa fim? 😛

      • Iulie 4, 2010 la 10:59 am

        avem si noi momentele noastre, cum aveai s postul anterior „ingeri si demoni” 😛

  2. Iulie 4, 2010 la 11:00 am

    ma „omori ” cu propriile-mi cuvinte? 😛

  3. Iulie 4, 2010 la 11:03 am

    e de bine atunci 😛

  4. Iulie 4, 2010 la 12:18 pm

    Nu e bine sa te apuci ca e foarte greu sa renunti la fumat…

    • Iulie 4, 2010 la 12:22 pm

      Din contra… eu as spune da… Daca ai vointa nu iti dai seama de ea, decat daca o pui sau nu la munca… 😉

      • Iulie 4, 2010 la 1:11 pm

        Cuvintele tale ma indeamna sa cred ca nu ai fost un fumator adevarat… poate deloc?

  5. Iulie 4, 2010 la 1:16 pm

    hm… nu exista om fara vicii
    Raspund la intreabarile tale… la amandoua nu… am fumat dar nu stiu daca am fost un fumator adevarat 😛

  6. Iulie 4, 2010 la 2:28 pm

    Cred ca pur si simplu oamenii nu se pot abtine de la a da sfaturi.

  7. Yana
    Iulie 4, 2010 la 2:46 pm

    Ei,uite…eu am fumat cativa ani.Apoi am zis”gata” si m-am lasat,pentru ca asa am vrut eu. Si am reusit. Din acelasi motiv. 😉

  8. Yana
    Iulie 4, 2010 la 2:57 pm

    Pentru ca asa am vrut. Mi-am dorit.

  9. Iulie 4, 2010 la 3:17 pm

    :)) Buna asta ! Foarte tare postu` asta :))))
    Iti multumesc >:D< :))
    P.S. Pur si simplu ma omori :)))))))) =))))))
    Covor zburator :))))

  10. Iulie 4, 2010 la 8:07 pm

    Nu pe naiba :))))

  11. AuDrY
    Iulie 4, 2010 la 9:09 pm

    hmmm… am intalnit si eu astfel de persoane(fumatoare) si mi-au dat acelasi sfat pe care l-ai postat si tu: ‘nici sa nu o faci’.
    nu cred ca sunt egoiste aceste persoane. de ce ar fi? doar nu vor sa aiba tot tutunul de pe lume numai pentru ei! nu prea cred asta. cred ca ei stiu cat de greu este sa te lasi de acest viciu si cat de usor este sa te apuci, asa ca fac ce stiu ei mai bine si ne sfatuiesc sa nu o luam pe acelasi drum.
    de ce as vedea ceva rau intr-o intentie buna?
    tu de ce ai face asta?

    • Iulie 5, 2010 la 3:07 am

      Mi se pare absurd din moment ce eu fac un lucru sa il interzic altora 😉

      • AuDrY
        Iulie 5, 2010 la 12:00 pm

        dar cine a spus ca ii interzici sa o faca…? tu, ca fumator, ii dai un sfat pe care poate face ce vrea cu el, poate sa aleaga sa te asculte sau sa te ignore. asa de simplu!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

