Prima pagină > ganduri > Funny… :P

Funny… :P

Pentru ca tot am fost „criticat” 😛 ca pun pe blog doar lucruri triste, voi spune si de ce…
Sunt un pesimist, care mai are putin si il lasa deoparte. Va veni si timpul acela… Promit! 😀 Pe de alta parte tin foarte mult la zambet, si nu il folosesc prea des. Dupa parerea mea, daca il folosim prea des ii distrugem sensul. Ceea ce ne face pe noi sa radem azi, nu sunt sigur ca ne mai poate face si maine.
Dar ca sa fie si lup mancat de oaie… pun si eu ceva mai fuuny…(nu cred asta despre blonde 😛 )

Doua blonde stau de vorba. Prima ii spune celeilalte:
– Stii, ieri mi-am
facut testul de sarcina!
Cealalta foarte curioasa:
– Si au fost grele intrebarile?

Categorii:ganduri
  1. Iulie 5, 2010 la 8:09 am

    :)):)) Intr-adevar funny :)) Cred ca a stat mult sa se gandeasca la intrebari :)) O fi stiut sa interpreteze rezultatul ? =)))

  2. Iulie 5, 2010 la 8:58 am

    Nu crezi,dar postezi…

  3. Iulie 5, 2010 la 9:00 am

    Imi place amenintarea din text! Astept s-o pui in practica cat mai curand! 🙂

  4. Iulie 5, 2010 la 9:19 am

    Esti un pesimist foarte de treaba care scrie foarte frumos!
    O parte dintre noi nu vrem sa pui in practica amenintarea de mai sus si dintr-un post anterior. Te vrem aici printre noi! Bafta in tot ceea ce faci!

  5. AuDrY
    Iulie 5, 2010 la 12:30 pm

    o… doamne… o, doamne… :)) ai pus ceva comic… yeeeiii… 😀
    super bancul… am si eu cateva bancuri super… sa-ti spun unu scurt si simpatic…
    Doua bufnite pe o craca. Una spune catre cealalta:
    „- Bhu!”
    „- Bhu pe ma-ta, ca m-ai speriat!”
    :))
    ma bucur ca ai pus si ceva mai funny… aveam nevoie :*

  6. Ea şopteşte
    Iulie 6, 2010 la 12:22 pm

    Bancurile cu blonde sunt febletea si specialitatea mea inca din vremea cand eram si eu blonda. Ia sa vad ce imi mai aduc aaaminteee…
    I: Ce spune un neuron cand intra in capul unei blonde?
    R: „Space. The final frontier!”

  7. Iulie 14, 2010 la 6:17 pm

    Eu cred ca zambetul e cel mai frumos cadou pe care i-l poti face unei persoane.Uneia dragi.
    Stii cand vei inceta sa mai fii pesimist?In momentul in care devii optimist.
    Iti doresc mult,mult optimism…din piatra-seaca daca e nevoie.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

