Prima pagină > ganduri > Pisicile nu sunt egoiste…

Pisicile nu sunt egoiste…

Pisicile nu sunt egoiste… :))

Sursa foto

Categorii:ganduri
  1. Iulie 5, 2010 la 8:09 am

    Ce dragute sunt :X 🙂

  2. Iulie 5, 2010 la 9:17 am

    :O Ce rea eeeeeee :O

    • Iulie 5, 2010 la 9:39 am

      Nu e rea, este altruista. Nu vezi ca o lasa doar pe ea sa manance? 😦

  3. madalinutza
    Iulie 5, 2010 la 10:26 am

    ce scumpe sunt;)))

  4. Iulie 5, 2010 la 10:42 am

    ba eu cred ca sunt si ele egoiste 🙂
    oricum foarte dragute sunt…

  5. Iulie 5, 2010 la 11:38 am

    😦 ba nu, e rea si urata si grasa si e de doua ori rea pentru faptu` ca vrea sa o ingrase si pe cealalta! E REAAAAA!!! Se vede cu ochiu` liber [-(

  6. AuDrY
    Iulie 5, 2010 la 12:39 pm

    :))
    de unde ai mai scos-o si pe asta? (la poza ma refer)
    =))
    e foarte tare…
    si da… pisicile sunt egoiste… mult mai egoiste decat orice alt animal, este ca orice alta felina. si pe langa asta, mai e si vicleana si sireata si te invarte dupa bunul ei plac pe tine, atunci cand tu crezi ca esti stapan pe situatie. sunt si niste prefacute, pentru ca nu stau sa le mangai decat atunci cand vor ele. si mai sunt si rasiste, daca pot spune asa, pentru ca nu iubesc decat o singura persoana, nu recunoaste decat un singur stapan, ceilalti din familie fiind de umplutura… asta o stiu sigur…
    asa ca… nu le lua apararea… sunt simpatice doar cand vor 😀

  7. Iulie 5, 2010 la 7:05 pm

    foarte haioasa poza :))

  8. madalinutza
    Iulie 5, 2010 la 7:25 pm

    nu sunt egoiste..am avut o data 2 pisici care au nascut in acelasi timp fiecare cate un pisoias…..si pisoiasi sugeau de la oricare dintre pisici…iar cand una dintre ele nu a mai avut laptic….amandoi au ramas in grija celei de a doua:)

  9. eukinder
    Iulie 5, 2010 la 7:31 pm

    ms:x am avut o vacanta placuta:):x

  10. Iulie 5, 2010 la 9:58 pm

    :)):)) ii mai mare aia … de inteles
    trebuie sa mance mai putin a mica sa creasca :))

  11. Iulie 6, 2010 la 8:21 am

    Si ele sunt dragute, dar mie tot catelusii albi si pufosi imi plac. 😦 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

