Prima pagină > ganduri > Andrea Ross – Moon River

Andrea Ross – Moon River

Categorii:ganduri
  1. Iulie 6, 2010 la 8:23 am

    Perfecta combinatie de sunet si culoare. O alegere potrivita pentru dimineata asta mohorata de vara. Love it!

  2. Iulie 6, 2010 la 8:48 am

    Hmmmm,
    eu prefer varianta originala:

    • Iulie 6, 2010 la 9:25 am

      Nu stiam de ea…
      Intr-adevar, e mai frumoasa 😉 Multumesc

  3. Iulie 6, 2010 la 9:54 am

    Ce dragut :X

  1. Iulie 6, 2010 la 3:20 pm

Lasă un răspuns

