Prima pagină > ganduri > Cuvinte neintelese (II)

Cuvinte neintelese (II)

Neintelegerea dintre oameni provine poate din faptul ca unii traiesc mai mult in trecut iar altii in prezent…

Uneori dorim iertarea si o data cu ea si uitarea. Dorim sa se uite totul, cat timp noi suntem cei care am provocat totul, ni se da o sansa, o alta, si iar… Ca un cersetor un pic cam nesimtit, vin in fata si cer, iar, iar si iar.
Dupa atatea sanse acordate iti dai seama ca niciun cuvant de-al tau nu mai are valoare… Ce faci atunci? 😦

Categorii:ganduri
  1. AuDrY
    Iulie 7, 2010 la 7:18 pm

    legat de citatul tau… neintelegerea intre oameni provine din multe alte lucruri si datorita multor cauze, in afara de timpul in care traiesc persoanele respective.
    de asta esti tu asa cum esti acum? consideri ca traiesti in trecut si ca cei care sunt inca in prezent, nu te pot intelege?

    • Iulie 7, 2010 la 7:26 pm

      Cum sunt acum?

      • AuDrY
        Iulie 7, 2010 la 8:25 pm

        asa cum vrei sa te arati prin toate lucrurile pe care le postezi, prin tristetea ce-ti predomina gandurile care le expui… esti cufundat intr-o lupta pe care o dai cu tine insuti… asa te inteleg, asa te percep, ca o persoana care nu se poate integra in lumea asta nebuna si oarba datorita vitezei cu care trece timpul… nu stiu daca am sau nu dreptate, cat as vrea sa nu am, dar asta cred. 😛

      • Iulie 8, 2010 la 2:58 am

        Nu raspund… 🙂

  2. Iulie 7, 2010 la 7:36 pm

    Atunci cand cerem iertare trebuie sa existe si o anumita parere de rau.E nedrept sa cerem iertare si gandul nostru sa zboare spre alte greseli.Nu stiu ce as putea face atunci…e mult mai simplu sa nu gresim decat sa indreptam greseala dupa.Sa nu uitam ca din cauza greselii noastre cineva sufera.

    • Iulie 8, 2010 la 2:56 am

      Asa este, doar ca uneori ne amintim prea tarziu… 😦

  3. Iulie 7, 2010 la 8:09 pm

    Neintelegerile dintre oameni provin din felul ca fiind diferiti…accepta diferit cele ce se intampla…

    • Iulie 8, 2010 la 2:58 am

      Ar fi ciudat sa accepte toti la fel 😦

    • Iulie 8, 2010 la 8:45 am

      Vai ce exprimare am!!!Ma gandeam la ceva si am spus altfel!
      Schmba”felul”cu”faptul”

  4. Iulie 7, 2010 la 10:36 pm

    Andrei sa nu gresim este mult mai greu decat sa ne reparam greseala.

  5. Iulie 8, 2010 la 5:51 am

    Neintelegerile provin din faptul ca vedem diferit viata, ca ne dorim altceva de la ea, ca suntem construiti altfel decat celalalt. In momentul in care cuvantul tau nu mai are nicio valoare, nu mai e nimic de facut, poti considera relatia compromisa.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

