Prima pagină > ganduri > Lene…

Lene…

„Placerea” de a ma complace in neputinta…

Categorii:ganduri
  1. Iulie 7, 2010 la 6:22 am

    Lenea nu-i totuna cu neputinţa. Lenea poate ţi se trage de la apatie şi de la tot ceea ce asta implică, deoarece vine cu o cohortă de urmări.
    Neputinţa te sfâşie…pentru că simţi că ai vrea, dar ceva te împiedică să izbuteşti! Asta dacă îţi doreşti să poţi.
    Tu nu faci parte dintre cei neputincioşi.

  2. Laura
    Iulie 7, 2010 la 2:44 pm

    Felicitarile mele ca nu ai renuntat la blog, chiar merita!E prima oara cand am intrat si am citit aprape toate articolele si mi-au placut toate!Nu renunta, e o modalitate de a-ti deschide mintea si sufletul si a te elibera de multe.Bravo tie!

    P.S : Mi-ar placea sa tinem legatura…Deci daca esti de aceasi parere, ai mail-ul meu acolo.Multumesc

  3. Iulie 7, 2010 la 4:30 pm

    Trebuie sa recunoastem ca pe toti ne mai apuca cateodata lenea. Draguta melodie.

  4. Laura
    Iulie 7, 2010 la 6:21 pm

    Cu placere.A, nu, ma refeream sa-ti mai citesc postarile.Scuze de propunere

  5. Iulie 7, 2010 la 9:05 pm

    Superba melodie :-„!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

