Prima pagină > ganduri > O iubire matura si o iubire de boboc…

O iubire matura si o iubire de boboc…

O iubire intre o persoana matura si o „iubire de boboc” e greu de inteles. Cel mai matur stie din experienta personala, sau din anumite carti, ca nu pot fi spuse anumite lucruri gen:”te iubesc”, sau „chestii definitive”, iar bobocul e trist, el e abia „iesit” in viata si nu intelege, el nu stie cum sa o perceapa…

Sa nu-i spui niciodata iubitului tau ca il iubesti… esti pierduta!
A. Maurais – Climate

Categorii:ganduri
  1. Iulie 8, 2010 la 5:54 am

    Personal am evitat intotdeauna relatiile(de dragoste) cu barbati mai in varsta, i-am preferat pe cei de-o seama cu mine. Cei maturi nu m-au atras absolut deloc. Inclin sa cred ca A Mauris are dreptate…

    • Iulie 8, 2010 la 5:56 am

      Are dreptate in legatura cu citatul? 😦

      • Iulie 8, 2010 la 10:35 am

        Poate. Că da.

  2. Iulie 8, 2010 la 6:42 am

    Eu cred ca iubirea are varsta. Cand se intampla sa-ti placa de cineva cu adevarat se intampla pentru felul in care este aceea persoana, indiferent ca este mai mic sau mai mare.

  3. Iulie 8, 2010 la 6:43 am

    Scuze, am vrut sa spun ca nu are varsta 😀

  4. Iulie 8, 2010 la 6:50 am

    Si eu cred ca iubirea nu are varsta. Personal imi plac barbatii mai maturi in gandire,ceea ce e mai greu de gasit la cei de varsta mea. Insa nu cred nici in diferentele de varsta foarte mari de 20-30 de ani…mi se pare deja prea mult.

    • Iulie 8, 2010 la 6:52 am

      Mai rar gasesti baieti maturi in gandire 😛

      • Iulie 8, 2010 la 7:03 am

        Daca si tu,fiind baiat zici asta 🙂

  5. Iulie 8, 2010 la 7:04 am

    Nu… eu sunt baiat, eu nu stiu cum priveste o fata… tu ce zici sunt sau nu?

    • Iulie 8, 2010 la 7:10 am

      Sunt,dar cam rari…

      • Iulie 8, 2010 la 7:12 am

        deci… aveam dreptate…

  6. Iulie 8, 2010 la 7:15 am

    Din pacate ,da.

    • Iulie 8, 2010 la 7:16 am

      Sunt si ei… in genere, oamenii maturi sunt putini…

  7. Iulie 8, 2010 la 7:22 am

    Asa e …apropo de citat eu nu prea sunt de accord ;cred ca e bine sa spui te iubesc atunci cand simti.

  8. miscellaneous11
    Iulie 8, 2010 la 7:47 am

    Prin barbati maturi intelegi cei care au minim 30 de ani, imi pare rau sa spun asta. 🙂 Poate chiar si 40 … Nu am vazut nici un barbat matur inainte de varsta asta, exceptand cazurile insuratoarei, desi am indoieli si acolo. Oricum ar fi iubirea, matura sau de boboc, e iubire, si asta conteaza. Conteaza cum se simt cei doi iubiti si trairile lor. Cat despre citatul ala … nu sunt de-acord. Cu pretul pierderii a tot, nu pot sa nu spun fata de cei care la care tin „te iubesc”. Cum e sa nu ii spui ”te iubesc” mamei, surorii, iubitului, bunicii etc. ? Cat de seaca ar fi lumea asta daca nimeni n-ar mai zice „te iubesc” ? …

  9. miscellaneous11
    Iulie 8, 2010 la 9:48 am

    Cum adica ?

  10. miscellaneous11
    Iulie 8, 2010 la 10:20 am

    Pai … il spui pentru ca simti sau pentru ca astepti ceva in schimb ? … 🙂 Situatiile depind, totul e relativ.

  11. Iulie 8, 2010 la 10:38 am

    iubirea la început spune: Te iubesc pentru că am nevoie de tine!…Iubirea care a crescut spune: Am nevoie de tine pentru că te iubesc!

  12. Iulie 8, 2010 la 1:45 pm

    Hei.
    multumesc. :”>
    sincer, credeam ca doar eu imi mai citesc aberatiile, dar se pare ca ‘un nou sens’ isi face aparitia.
    ia un hug.
    >:D<

  13. Yana
    Iulie 8, 2010 la 6:10 pm

    Cand iubesti nu conteaza nici locul,nici timpul.Poti sa iubesti aflandu-te la distante mari, masurate in km, sau fiind foarte aproape si fizic unul de celalalt. Poti sa iubesti daca ai 16, 20 sau 9o de ani…nu are nicio importanta. Si niciodata sa nu astepti ceva in schimb. Daca spui „te iubesc”, spui pentru ca asa simti, nu pentru ca vrei sa auzi ce ti se raspunde.Nu e un joc al intrebarilor si raspunsurilor.Nu stiu, poate gresesc…nu am cine stie ce experiente in domeniu si nici cine stie ce varsta, mai am timp inca( sper) sa aflu multe.Dar am un atu : iubesc! Si chiar o fac din tot sufletul.

  14. claudia
    Iulie 8, 2010 la 6:28 pm

    Fiecare iubeste in felul lui, intr-un mod unic, nimeni nu iubeste identic.

  15. Iulie 8, 2010 la 9:48 pm

    Superb.

  16. Iulie 9, 2010 la 11:11 am

    Numai Dumnezeu stie ce si cum…

  17. Iulie 11, 2010 la 8:00 am

    Crezi că iubirea se caută în buletin?! Sub nicio formă. Între mine şi bărbatul meu, cum îmi place mie să-l numesc, sunt 24 de ani diferenţă. Suntem de 3 ani împreună şi sunt şi mai îndrăgostită. Dar am parte şi de pace, linişte, înţelegere.
    Cât despre împărtăşirea sentimentelor, eu cred că trebuie să spunem ceea ce simţim, nu trebuie să ne ascundem. Dacă cel sau cea de lângă noi ne ia în derâdere, înseamnă că nu merită dragostea noastră şi el sau ea va plăti mai târziu.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

