Prima pagină > ganduri > Ganduri…

Ganduri…

Cei care se iubesc, nu ar trebui sa aiba jurnale, adica, ei ar trebui sa-si fie jurnale unul celuilalt.

Sursa foto

Categorii:ganduri
  1. Iulie 9, 2010 la 8:55 am

    Ei, prietene, jurnalele se mai rătăcesc câteodată; se mai pierd.

    • Iulie 11, 2010 la 5:58 pm

      Acele „jurnale” la care tu făcusei referire!

  2. Iulie 9, 2010 la 11:05 am

    Numai ca ce nu scris zboara!

  3. Iulie 9, 2010 la 12:46 pm

    Daca relatia se destrama, ce se intampla cu cele doua jurnale? Tragem linie si o luam de la capat? Mai bine, fiecare cu jurnalul lui… „Un nou sens”… De cate ori vreau sa iti las un comentariu ma impiedic in „numele” tau… Un prenume, chiar si un pseudonim, ar fi de mare ajutor… Pupici!

    • Iulie 9, 2010 la 1:54 pm

      Nu e de niciun folos… 😛
      Unnousens, spune cel mai multe despre mine 😀

  4. Iulie 9, 2010 la 9:22 pm

    Eu una nu sunt pro jurnale. Mi-e frica deoarece faci ce faci si se va gasi cineva sa-l „prinda” si de obicei cine „a prins” asa ceva in mana 😀 hehee! Not funny!

    • Iulie 10, 2010 la 3:18 am

      asa este, dar nu e normal sa ii citesc cuiva jurnalul… e lipsa de politete 😦

  5. Iulie 11, 2010 la 7:56 am

    jurnalul este material de şantaj pentru toată viaţa:)).
    Cât despre a fi jurnalul celuilalt… hmmmm…numai şi numai dacă simţi cu toată fiinţa ta că este alesul sau aleasa vieţii tale, dacă aveţi aceleaşi gânduri, aceleaşi sentimente, dacă vă completaţi mai bine decât cu oricine. Eu mi-am găsit persoana în care să-mi oglindesc jurnalul vieţii mele: îmi este iubit, tată, frate, prieten, amant, bărbat şi cred că astfel responsabilitatea lui e mult mai mare decât a mea, care îi sunt iubită şi prietenă.

  6. Iulie 14, 2010 la 6:12 pm

    Intr-o lume ideala…cu oameni fara cusur.Poate…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

