Prima pagină > ganduri > Nicu Alifantis – Umbra

Nicu Alifantis – Umbra

Uneori as vrea sa las totul si sa fug departe…

Categorii:ganduri
  1. Iulie 11, 2010 la 7:23 am

    Sincer fiecare dintre noi am avut un moment in care doream sa lasam totul si sa plecam cat mai departe, sa uitam de tot. Dar din pacate nu se poate trebuie de fiecare data sa mergem mai departe cu fruntea sus.

    • Iulie 11, 2010 la 10:18 am

      Poate ca uneori fruntea e prea sus si tb sa o coboram nitel… 😦

  2. Iulie 11, 2010 la 7:49 am

    Cine nu ar vrea? Şi eu am tendinţe de a pleca în Congo, să mă reprofilez în chleneriţă, dar nu-mi iese. Rămân în Valea Plângerii, fiindcă de aici îmi trag seva. În altă parte nu aş mai fi completă…
    În plus, dacă renunţăm şi fugim nu este oare o formă de laşitate? Iar partea proastă ar fi ca, dacă ajungem acolo unde ne-am închipuit, să constatăm că e mai rău decât înainte…
    Capul sus, viaţa e frumoasă şi merită trăită! Ţi-o spune un om care şi-a luat şuturi de la ea cât cuprinde:).

    • Iulie 11, 2010 la 10:57 am

      ana… pe unde dau de tine :)… iar tu unnousens… ce melodie superba ai ales…

  3. Yana
    Iulie 11, 2010 la 12:24 pm

    Ei bine…da! pentru melodia asta ai toate gandurile bune si frumoase de la mine! Superba! E una din marile mele preferinte…

  4. Iulie 11, 2010 la 4:54 pm

    Doamne,e atat de frumoasa….
    „E atata de rau ca e bine,e atat de mult daca e nu…”

  5. Iulie 12, 2010 la 8:18 am

    o melodie superba! 😉 M-ai prins la mijloc!

  6. Iulie 12, 2010 la 9:03 am

    Uneori chiar se impune o pauza, o evadare din peisaj, pentru a ne incarca bateriile si a reveni mai hotarati, mai proaspeti si mai pregatiti in lupta cu obstacolele de zi cu zi.

    • Iulie 13, 2010 la 2:25 am

      Nu am luat pauza… anunt cand e pauza de obiecei… dar cand nu anunt… e cam grav. Acum nu 🙂

  7. Iulie 12, 2010 la 8:07 pm

    Unde imi esti, tragedianule? Ai ramas in urma cu postarile, cu raspunsurile la comentarii…

    • Iulie 12, 2010 la 8:08 pm

      :)))))))))
      Ii pica netul la asa comentarii.Sta sa se reculeaga! 😛
      Asa-i,Sensule?

      • Iulie 13, 2010 la 2:26 am

        Daca zici tu…. 😛

    • Iulie 13, 2010 la 2:25 am

      Am imbatranit :))))

  8. Iulie 12, 2010 la 9:24 pm

    Mai bine nu-l scutur ca-i vine rau mititelului.

  9. Iulie 18, 2010 la 3:59 pm

    „Uneori as vrea sa las totul si sa fug departe…” – Welcome in the club.:)

    • Iulie 18, 2010 la 7:51 pm

      care club? 😀

    • Iulie 18, 2010 la 10:34 pm

      Clubul celor care „uneori ar vrea sa lase totul si sa fuga departe”.

      • Iulie 19, 2010 la 4:34 am

        sa inteleg ca… nu sunt singurul 😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

