Prima pagină > ganduri > Stari…

Stari…

Categorii:ganduri
  1. Iulie 21, 2010 la 8:50 pm

    :-<

  2. klausen1976
    Iulie 21, 2010 la 8:53 pm

    piesa buna , buna, buna de tot … desi sunt departe de a aprecia stilul care l-a consacrat pe baiatul asta .

  3. Iulie 22, 2010 la 5:05 am

    super tare melodia! 😉

  4. Iulie 22, 2010 la 7:47 am

    Si mie imi place mult melodia, dar nu as pleca pe Marte sau pe vreo alta planeta din SS ci as opta pentru o alta blogosfera. 🙂 🙂 Am eu motivele mele, in niciun caz nu de voi vreau sa fug, imi sunteti tare dragi. >:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

