Prima pagină > ganduri > Premii… nemeritate…

Premii… nemeritate…

Cu toate ca nu merit niciun premiu… doua prietene au dorit sa ma premieze… poate ca un „premiu in avans”.
Tin sa multumesc Rodicai (ea m-a premiat pentru …pt lupta lui cu timpul,cu sine,cu gandurile… si Lorei (ea m-apremiat pentru… entuziasm si speranta eu nu am asa ceva 😛 ) pentru premii… >:D<



Le daruiesc mai departe tuturor celor din blogroll, fara suparare… 🙂

Categorii:ganduri
  1. Iulie 24, 2010 la 7:26 pm

    >:D<

  2. Iulie 24, 2010 la 7:36 pm

    Ce mai ai si tu de tras pe lumea asta!!!!Auzi acolo ce mi-am gasit si eu sa premiez!Nici nu stiu ce e mai bine: sa traiesti cu speranta sau sa traiesti cu disperarea…ca vom mai fi vreodata echilibrati…

  3. Iulie 24, 2010 la 11:45 pm

    Ma cautam in blogroll si nu ma gaseam. Stiam ca-s trecuta ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●, si cand colo am observat ca m-ai modificat. 😀

  4. Iulie 25, 2010 la 6:46 am

    Eu te felicit pentru premii.Sunt sigură că le meriți!

  5. Iulie 26, 2010 la 6:13 am

    Frumoase premii, felicitari! Daca omul a considerat de cuviinta sa ti le ofere, de ce te indoiesti de motivatia lui?

    • Iulie 26, 2010 la 3:16 pm

      Nu ma indoiesc… probabil ca omul (sau oama 😛 ) vede semintele 😀

  6. Iulie 26, 2010 la 6:34 am

    Bravo, Summer, zi-i si tu.Copilul asta nu stie ce tezaure zac in el!

    • Iulie 26, 2010 la 3:16 pm

      A vazut cineva vreun copil pe aici? 😛

      Am inteles 😀
      Multumesc mult! Sper ca aceste tezaure sa nu moara

  1. Iulie 24, 2010 la 7:14 pm

Lasă un răspuns

