Prima pagină > ganduri > Stari…

Stari…

Uneori doresti atat de mult sa poti intelege tot ce e in mintea celuilalt… Din pacate nu se poate, ajungi sa iti faci iluzi care sa te darame… sa-ti doresti din nou sfarsitul…

Categorii:ganduri
  1. Iulie 24, 2010 la 9:13 am

    niciodata nu e indicat sa iti doresti sfarsitul …

    Tu o ot dai inainte cu treaba asta … Ma dezamagesti, sincer!! Pacatul suprem n-ar trebui sa-ti treaca nici macar fugitiv prin ganduri …..
    Ce se intampla cu tine ?!

    • Iulie 24, 2010 la 2:21 pm

      Ce se intampla cu mine… se intelege prin postul pus…

  2. Iulie 24, 2010 la 6:17 pm

    Vei descoperi pe parcurs si ce gandeste celalalt!

    • Iulie 24, 2010 la 6:55 pm

      Uneori e dureros… Ai dori mai bine sa…. nu

      • Iulie 24, 2010 la 7:07 pm

        Uneori doar ..

  3. Iulie 24, 2010 la 6:42 pm

    O metoda ar fi sa te certi cu acea persoana. Dar de cele mai multe ori e bine sa nu stii. Circula o vorba in sensul asta, care suna cam asa”:Dacă am putea să ne vedem cu ochii celorlalţi, am dispărea într-o clipită.”

  4. Iulie 25, 2010 la 8:37 pm

    Nu cred ca exista om pe aceasta lume care sa nu-si fi dorit macar o data sa afle ce gandeste o anumita persoana …. dar din pacate nu avem aceasta „putere” 😦

    • Iulie 25, 2010 la 8:39 pm

      Daca am avea o cred ca am fugi!!!
      Ai fost la Liberty parade?

  5. Iulie 25, 2010 la 8:59 pm

    Am incercat doar :)):))
    Next time 😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

