Prima pagină > ganduri > Fiecare varsta cu iubirea ei…

Fiecare varsta cu iubirea ei…

In final, pentru fiecare iubirea inseamna altceva. E un drum pe care il intelegi la un anumit timp intr un anumit fel… Radeam zilele trecute cand am primit din partea a doua persoane niste cuvinte ciudate despre iubire…
Un tip spunea ca el in urma prieteniilor cu fetele a ajuns sa considere fetele incapabile sa iubeasca. Ciudat e ca in aceeasi seara dupa o ora o fata spunea ca ea crede ca baietii nu au sentimente..
In fine, poate cineva care e mai departe vede iubirea altfel si i se pare amuzant modul unuia mai mic de a o privi… Sincer nici eu nu sunt departe… :((

Categorii:ganduri
  1. Iulie 25, 2010 la 7:00 pm

    Cand vorbim despre dragoste, toata lumea crede ca stie despre ce e vorba, dar totul se intampla ca si cum fiecare am folosi dictionare diferite.

  2. Iulie 25, 2010 la 8:02 pm

    Exista si exceptii cand persoanele respective sunt pe aceeasi lungime de unda!

  3. Iulie 25, 2010 la 8:11 pm

    crezi?

  4. Iulie 25, 2010 la 9:08 pm

    Sunt sigura!

  5. Iulie 26, 2010 la 5:55 am

    In general tindem sa generalizam :”baietii nu au sentimente”sau „fetele sunt…” dar pana la urma fiecare simte iubirea in alt mod si e normal pentru ca suntem diferiti. Eu cred ca nu ar trebui sa ne gandim atat de mult ce inseamna iubirea si s-o traim la momentul potrivit pentru ca la fiecare varsta iubirea e altfel.

    • Iulie 26, 2010 la 5:56 am

      Asa e… uneori gresim prin modul nostru de a iubi… dar e timp… pentru toate

  6. Iulie 26, 2010 la 6:16 am

    Indiferent de varsta eu am iubit la fel. Total. Si nu am ras niciodata de sentimentele altora, nu le-am minimalizat, mai degraba am incercat sa le inteleg.

    • Iulie 26, 2010 la 3:17 pm

      Nici eu nu am ras, dar m a lovit exact in cap 😀

  7. Iulie 26, 2010 la 11:29 am

    Când vine vorba de iubire, fiecare simte ca la 16 ani…şi nu cred că si fost cineva care să nu fi cunoscut acea trăire care e mai presus de cuvinte. Ştii , sau poate nu ştii…nu am de unde să o ştiu, de fapt…dacă cineva nu te iubeşte aşa cum vrei tu să o facă, aceasta nu înseamnă că nu te iubeşte cum poate el mai bine!
    O ştiai?

  8. Iulie 26, 2010 la 4:04 pm

  9. Iulie 26, 2010 la 4:05 pm

    Ţi-am trimis ceva, cu drag!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

