Prima pagină > ganduri > je suis malade…

je suis malade…

Categorii:ganduri
  1. Iulie 28, 2010 la 3:06 pm

    De ce ..? De cine?
    Superba melodie!

  2. Iulie 29, 2010 la 6:45 am

    Superba melodia, mai ales daca ii intelegi si versurile.

    • Iulie 29, 2010 la 3:30 pm

      Franceza mea din fericire… nu e chiar la pamant 😀

  3. Iulie 29, 2010 la 11:19 am

    Aaah, ador melodia asta!!! 8-> Si „Je t’aime” imi place enorm! Imi dau lacrimile de fiecare data cand o ascult…

  4. Iulie 30, 2010 la 6:22 am

    Insanatosire grabnica! 😛

  5. August 1, 2010 la 2:03 pm

    Melodia asta se asculta cand ti-e inima grea de dor si jale,nu cand te doare gatul…
    Of,asa te-am invatat eu? :)))))))))

    • August 1, 2010 la 2:04 pm

      😛
      Pai ce intra pe gat merge la inima… :)))))))))))))))

      • August 1, 2010 la 2:08 pm

        Da/eu credeam ca ochii vad,inima cere…care gat?

  6. August 1, 2010 la 2:09 pm

    ce cere inima?

    • August 1, 2010 la 2:19 pm

      pai daca stii franceza,fii atent la ea,ca zice tot… 😛
      La cine?La Lara!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

