:)

Categorii:ganduri
  1. Iulie 30, 2010 la 6:31 am

    Ce frumoase promisiuni stii tu sa faci… 🙂 😛

  2. Iulie 30, 2010 la 12:34 pm

    🙂 continua tot asa …..!

    • Iulie 30, 2010 la 3:17 pm

      ma opresc aici 😀
      Promit ca numai promit nimic…

      • Iulie 31, 2010 la 8:25 am

        Promite daca stii ca asa va fi!

  3. Iulie 30, 2010 la 8:31 pm

    Ai uitat să scrii sau să înţeleg că acest cântec spune totul în locul tău? E remarcabilă o chestie pe care am constatat-o; ţi-o voi spune cu prima ocazie! Dar e uimitoare.

  4. August 1, 2010 la 2:11 pm

    Prea credebil tipul!!!

    • August 1, 2010 la 2:15 pm

      😛
      ca orice indragostit…

      • August 1, 2010 la 2:25 pm

        Am zis”prea’….adica un pic teatral…
        Of,dar imi place tipul,asa ca macar imi placea melodia,nu ma mai uit la cum”joaca”….

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

