Prima pagină > ganduri > Fara vlaga…

Fara vlaga…

Imi pare rau. Parca nu mai am forta pentru nimic. Pentru aceasta imi cer scuze pentru ca nu ajung la toti… si nici nu am articole bune… 😦

Categorii:ganduri
  1. August 1, 2010 la 1:12 am

    Nu trebuie să-ți ceri scuze; blogul nu este un serviciu la care trebuie să fii prezent zilnic. 🙂

  2. anniesinsanity
    August 1, 2010 la 8:09 am

    lasa ca sunt si perioade de astea ..:)

  3. August 1, 2010 la 9:53 am

    Nu iti face griji, si nu trebuie sa iti para rau, dupa furtuna mai vine si vreme buna 🙂 , fi optimist.

  4. August 1, 2010 la 11:30 am

    Si eu ma simt uneori fara vlaga si fara chef. Dar imi trece repede. 🙂 Nu-ti fa griji, lumea e prin concedii, blogosfera e depopulata, tu cand pleci in vacanta?

  5. August 1, 2010 la 2:34 pm

    Eu cred ca te subestimezi…mai poti,daca ai gasit puterea sa mai scrii despre asta…
    Poate ca esti doar obosit!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

