Prima pagină > ganduri > O saptamana printre copii…

O saptamana printre copii…

Urmeaza o saptamana printre copii. Important pentru unii e ca aici nu am voie sa nu zambesc… asa ca voi fi nevoit sa fiu mereu cu zambetul pe buze… 😀
Trebuie sa joc bine 😀

Sursa foto

Categorii:ganduri
  1. August 2, 2010 la 6:42 am

    mai bine fara teatru,copiii sunt primii care-si vor da seama!gaseste motive sa zambesti,pt ei!Sunt mereu o oaza de bucurii!

  2. August 2, 2010 la 6:51 am

    Eu cred ca in saptamana asta iti vei da seama de cate motive exista sa zambesti. Copii sunt asa nevinovati si sinceri. Cred ca o sa te distrezi printre multi copilasi.

  3. August 2, 2010 la 8:21 am

    Sper sa-ti transmita putin din voiosia lor!

  4. August 2, 2010 la 8:52 am

    nu o sa joci…o sa te molipsesti:))

  5. August 2, 2010 la 9:03 am

    eu stiu ce zic:P

    • August 2, 2010 la 9:39 am

      Of… toti stiti toate… numai eu nu

      • August 4, 2010 la 11:38 am

        tu ai spus. Tu stii ce nu stim noi poate ;))

  6. August 2, 2010 la 9:03 am

    Sper sa fie o saptamana cat mai frumoasa si zambetul lor sa ajunga la tine 🙂

  7. August 2, 2010 la 1:43 pm

    E ca si cum ai fi in concediu. Nu tu criza, nu tu politica, nu tu probleme de adulti. Misto! Asteptam impresii.

  8. me
    August 9, 2010 la 7:29 am

    nu-i asa ca nu e chiar rau sa zambesti?…

  9. August 9, 2010 la 9:14 am

    nu e chiar atat de rau 😛

  10. August 12, 2010 la 5:01 am

    O sa te faca sa zambesti inocenta lor.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

