Prima pagină > ganduri > Singur pe lume…

Singur pe lume…

Ciudat sau nu… Azi am auzit o intrebare care suna: „Cine e Isus pentru tine?” M-am intrebat serios… Raspunsul meu a fost… Isus pentru mine e singuratatea. Mai mult sau mai putin toti ne-am simtit singuri, unii putin, altii foarte mult. Uneori am dori o imbratisare care sa vina din inima, ca am dori sa dam multe pt ea, dar ea… nu vine, si o astepti, sigur fiind ca ea nu va mai veni niciodata :((

Categorii:ganduri
  1. August 5, 2010 la 7:50 pm

    Nu are rost sa-ti mai spun de ce a venit El…ca stii si singur.Chestia dureroasa e ca inca n-ai simtit asta.
    Of,suflete, >:D<

    • August 5, 2010 la 7:54 pm

      Pacat ca el… nu e prezent trupeste… poate as vedea mai clar…
      >:D<

      • August 5, 2010 la 7:59 pm

        Trupul nu-i totul,si stii foarte bine asta!E omniprezent!Stie cat suferi,dar si cauza…Doar ai incredere!

  2. August 5, 2010 la 8:01 pm

    Increderea nu e simpla…

    • August 5, 2010 la 8:02 pm

      Daca-i simplu nu mai e frumos…daca-i simplu e plictisitor in scurt timp….

  3. August 5, 2010 la 8:10 pm

    Va veni cand te vei astepta cel mai putin ..

  4. August 6, 2010 la 10:19 am

    cum poate Iisus sa fie singuratatea? :/ Poate exact invers, e sentimentul ca nu mai esti singur pe lume.

    • August 6, 2010 la 6:14 pm

      NU ai inteles! 😀
      Bine ai venit!

      • August 6, 2010 la 7:17 pm

        atunci, explica-mi

  5. August 6, 2010 la 7:20 pm

    Si cu Isus poti fi singur… Isus e singuratatea cu care te iei de mana… cam asa trebuie cel putin eu, sa accept singuratatea…

  6. me
    August 9, 2010 la 7:06 am

    Singuratatea…dureroasa plaga a lumii moderne.
    El (Isus) e mana intinsa in singuratatea noastra…singurul care nu pleaca de langa noi chiar daca suntem mofturosi,confuzi, imposibili… ramane cu aceeasi mangaiere calda pe frunte zambind cu intelegere slabiciunilor noastre.
    Nu esti singur.
    Iar daca esti … de cele mai multe ori suntem singuri fiindca asa alegem noi.
    Dar tu stii… nu esti cu adevarat singur, ai doar sentimentul asta coplesitor, pe care il vei invinge…

  7. me
    August 9, 2010 la 12:47 pm

    traind!…
    in fiecare zi devii mai puternic decat in ziua care a trecut.

  8. August 11, 2010 la 7:44 pm

    Iisus e o poveste luga si complicata 🙂

  9. August 11, 2010 la 7:55 pm

    De ce nu? Gandeste-te la Iisus… pune-ti mai multe intrebari despre el… de ce si cum… cand si unde… sa vezi ce poveste curge in mintea ta 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

