Prima pagină > ganduri > Din… gandurile mamei

Din… gandurile mamei

Dupa o discutie cu mama, retin cu drag cuvintele… „Poate ca uneori nu ne doare atat de mult daca ne loveste viata, cat ne doare singuratatea si lipsa de iubire a celor din jur…”

Categorii:ganduri
  1. August 8, 2010 la 8:42 pm

    Fiecare da cat poate…lipsa masurii dragostei in ceilalti,poate ca e masura lor de suferinta….;sau de nepasare?

  2. August 8, 2010 la 8:47 pm

    Pai e unul dintre…

  3. August 8, 2010 la 8:53 pm

    Multumesc >:D<

  4. August 8, 2010 la 9:58 pm

    si cu lipsa noastra de dragoste, cum ramane? e asa usor sa dam vina pe ceilalti…ca nu ne iubesc, ca nu le pasa…dar noua cat ne pasa??

  5. August 8, 2010 la 10:02 pm

    Aşa e.Nu pot decât să fiu de acord cu mama ta.Înţeleaptă femeie!

    • August 9, 2010 la 4:40 am

      Asa mama asa fiu 😛 :))))))))))))
      Multumesc!

      • August 13, 2010 la 1:37 pm

        Corect.
        Ps:Tare dragalasi copilasii de la gravatar.Presupun ca cel din mijloc esti tu:-P

      • August 13, 2010 la 3:12 pm

        Esti libera sa presupui ce doresti…

  6. August 9, 2010 la 7:06 am

    Pe undeva e si vina noastra ca nu am stiut sa ne facem iubiti… Nu degeaba suntem singuri.

    • August 9, 2010 la 10:22 am

      nu intotdeauna ai dreptate…

      • August 9, 2010 la 6:19 pm

        Ce-ti veni, ca nu ma referam la tine. Nici nu trebuie sa am eu intotdeauna dreptate, nici nu am sustinut asa ceva, daca vrei adevarul ma refeream mai precis la mine! Eu am esuat, eu nu am stiut sa castig dragostea oamenilor.

  7. me
    August 9, 2010 la 7:27 am

    cred ca intrevad in spatele cuvintelor mamei tale niste lacrimi bine ascunse…
    Ai o mama care te iubeste tare mult…esti norocos!
    🙂

  8. August 9, 2010 la 3:46 pm

    Cred ca cea mai grea meserie din lume e cea de a fi mama. Cuvintele rostite de ele sunt sacre. Orice ar spune, noi trebuie sa le ascultam… si cu timpul le vom intelege.

  9. August 9, 2010 la 3:58 pm

    Nu te gandi numai la ce zice,ci si la ceea ce face mama ta:

  10. August 9, 2010 la 6:52 pm

    @Summer Cine a zis ca ma refeream la tine? 😀

  11. August 14, 2010 la 9:48 am

    Bine le zice mami ta 🙂 adevarul este ca atunci cand viata te pune la incercare, mai degraba razbesti daca ai pe cineva alaturi, decat daca ai fi singur… si chiar si cand suntem fericiti, parca mai mult ne bucuram atunci cand putem sa impartasim cu cei dragi reusitele noastre 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

