300

Salut cu bucurie al 300-lea post!
Le multumesc tuturor acelora care vin aici zi de zi si-mi asculta zbuciumul inimii. Sper ca pe viitor incet, incet sa isi faca aparitia si post-uri pline de zambet 😀

Cu drag,
Unnousens

Categorii:ganduri
  1. August 10, 2010 la 7:05 am

    Ti-ai scos razboinicii sa-si arate muschiuletii? 😛

  2. August 10, 2010 la 7:33 am

    El si cu Leonida: 300 unul, 300 si celalalt.

  3. August 10, 2010 la 11:26 am

    Cat mai multa inspiratie si optimism pentru viitor.

  4. August 10, 2010 la 11:31 am

    La cat mai multe…!

  5. August 10, 2010 la 11:40 am

    Oho, dar ai ajuns departe, eu sunt abia la jumate. 🙂 Felicitari, tine-o tot asa, dar cu mai mult optimism daca se poate. Stiu ca e greu, nici eu nu scriu articole de aceasta factura. 😦

  6. August 10, 2010 la 8:29 pm

    La cât mai multe posturi 🙂

  7. August 13, 2010 la 1:42 pm

    Felicitari intarziate si de la mine!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

