Prima pagină > ganduri > Trist…

Trist…

M-am nascut intr-o lume plina de ura… si pe zi ce trece imi dau seama ca nu pot face nimic impotriva ei…

Categorii:ganduri
  1. August 19, 2010 la 8:35 pm

    Inainte de demolare,trebuie sa ai un plan de salvare,de renovare,de reconstructie…ce pui in loc?

    • August 19, 2010 la 8:43 pm

      Sunt un nihilist…

      • August 19, 2010 la 8:44 pm

        Pai daca esti un nihilist,de ce te mai mira ce vezi in jur?

  2. August 19, 2010 la 8:58 pm

    pt ca poate fi ceva mai bun.. uneori si nimicul e mai bun decat ura…

    • August 19, 2010 la 9:01 pm

      Indiferenta e mai rea…

      • August 19, 2010 la 9:11 pm

        Asa e… si eu lupt impotriva ei…

  3. August 20, 2010 la 9:10 am

    Eu cred ca nimic nu e pierdut…si poti face ceva!

  4. iulian serban
    August 20, 2010 la 8:19 pm

    eu cred ca lumea e facuta din lumile fiecaruia dintre noi..fa lumea ta putin mai buna si atrage alte lumi la fel de bune ca a ta..nu poti sa o schimbi pe cea generala ..dar incearca la nivel micro…
    bine te am regasit..

  5. August 21, 2010 la 9:09 am

    E nevoie de tot felul de oameni ca sa construiesti o lume…la fel cum o gradina este alcatuita si din trandafiri, dar si din boscheti. Lucrurile n-au fost niciodata roz in istoria noastra, asa ca nu iti bate capul. Cu toate problemele lor, din cate stiu eu, au existat si oameni fericiti, care au reusit sa schimbe cate ceva 🙂

  6. August 22, 2010 la 8:06 am

    E bine ca ai realizat acest lucru acum si nu mai tarziu. Nu poti lupta impotriva rautatii, pentru ca nu ai armele necesare pentru a o elimina. E mult prea puternica, invincibila as spune.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

