Lupta cu mine :D

In ultimul timp am scris numai articole triste, am pus numai intrebari stupide… pentru care.. imi cer scuze. Este o lupta cu mine, ceva nu ma lasa sa zambesc. Ce va ma tine, si ma bate la cap ca e mai bine sa fii pesimist, e mai bine fara zambet. Optimismul parca e prea simplu, zambesti, „ta lasi incredintat in mainile Lui” si gata! Trist este ca… inca mai lupt cu cel care doreste pesimismul si rar reusesc sa-l birui. De multe ori nu reusesc si iar cad in „butoaie de melancolie”. E lupta… pentru aceasta, erau posturi cu trenuri, sine, sinucideri (inca nu m-am hotarat sa o tai 😛 , dar nu stiu de ce, parca ma regasesc cand astern pe foi cuvantul moarte)


<a href="http://5pianos.deviantart.com/gallery/#/d1gt8uk

  1. Iunie 22, 2010 la 4:43 pm

    Am mai modificat niște coade 😆 http://alexfaluta.wordpress.com/free-hugs/sustine/
    Free Hugs >:D<

  2. Iunie 22, 2010 la 5:14 pm

    Nu ai de ce iti cere iertare.

    • Iunie 22, 2010 la 6:02 pm

      ba da… 😦

      • Iunie 22, 2010 la 8:04 pm

        Nu trebuie niciodata sa iti ceri scuze pentru ceea ce spui, simti, crezi, gandesti. E un blog personal, nu la cererea cuiva.

        Ar trebui sa iti ceri scuze fata de tine insuti ca te desconsideri cu un astfel de post si cu astfel de scuze.

      • Iunie 22, 2010 la 9:13 pm

        Vreau doar sa ma biciuiesc… nimic mai mult :((

  3. Iunie 22, 2010 la 5:26 pm

    sunt stari si stari. cel mai rau e cand ai in suflet doua armate care se lupta…una de ingeri si una de demoni.

  4. Iunie 22, 2010 la 6:27 pm

    nu mereu 🙂

    • Iunie 22, 2010 la 6:28 pm

      E prea tragic sa nu ai… ca o data cineva e mai puternic… da

      • Iunie 22, 2010 la 9:44 pm

        si la un moment dat cineva va invinge. cine depinde doar de tine

  5. iulian serban
    Iunie 22, 2010 la 7:28 pm

    cred ca daca nu erai asa nu erai deloc….esti un tip istet si negrul din tine iti este benefic in lupta ta..

    • Iunie 22, 2010 la 9:10 pm

      Stiu ca e benefic dar e foarte dureros si pentru cei din jurul meu :((

  6. Iunie 22, 2010 la 7:55 pm

    DianaEmma are dreptate…nu ai de ce sa iti ceri scuze ca esti trist, e ca si cum ti-ai cere scuze ca esti om! 🙂 Sa nu iti ceri scuze nici cand vei fi fericit, ok? :*

  7. anniesinsanity
    Iunie 22, 2010 la 8:58 pm

    nu esti singur!si eu ma simt in ultimul timp exact ca si tine,diferenta este insa ca zambesc,ma fac ca ma distrez, glumesc chestii ,cand in realitate ma doare „totul” …oricum fii tare,va trece si perioada asta

    • Iunie 22, 2010 la 9:13 pm

      normal ca va trece… dar sunt cam multe in ultimul timp 😦

  8. sorinadavid
    Iunie 23, 2010 la 4:06 am

    asa e viata..cu de din toate..important este sa-ti pui intrebari si sa gasesti raspunsul..sa te cauti, gasesti si regasesti..inseamna ca evoluezi..si asta este de fapt menirea ta pe pamant…restul e blowing in thr wind…

  9. Iunie 23, 2010 la 5:33 am

    Poate momentan nu ai motive de bucurie. Sau poate pesimismul te caracterizeaza mai bine decat optimismul. Poate cei veseli iti par un pic superficiali si tu incerci sa eviti ca lumea sa te perceapa asa. Astept raspuns. 🙂

  10. Iunie 23, 2010 la 5:34 am

    Faptul ca recunosti ca esti pesimist si mai trist in ultimul timp este un pas inainte.Toti ne-am simtit asa la un moment dat.Acum nu sunt insa daca ai si motive sa fii asa sau doar pur si simplu asta simti,cert este ca va trece si aceasta perioada ca oricare alta.

    • Iunie 23, 2010 la 6:10 am

      Multumesc pentru ca imi esti alaturi… 😦

      • Iunie 23, 2010 la 6:14 am

        Nu ai pentru ce.Uite un motiv de bucurie : ca ai atat de multi prieteni virtuali care sunt alaturi de tine.

  11. Iunie 23, 2010 la 6:17 am

    Asa este… :((

  12. ce mirare ca sunt .
    Iunie 23, 2010 la 11:00 am

    in genunchi sau nu accept :p

    si ce-as putea fura de la tine?:D

    • Iunie 23, 2010 la 11:03 am

      Nu stiu… tu ce zici?

      • ce mirare ca sunt .
        Iunie 23, 2010 la 11:04 am

        inima poate 😀
        da-mi voie !

  13. Iunie 23, 2010 la 11:07 am

    Nu pot!!! :((( e bolnava

    • ce mirare ca sunt .
      Iunie 23, 2010 la 12:26 pm

      o repar eu 😀
      daca nu pot… aduc si ajutoare :))))

      • Iunie 23, 2010 la 12:28 pm

        Nu ma las pe mana ta… poate plec Doamne fereste!

  14. ce mirare ca sunt .
    Iunie 23, 2010 la 1:57 pm

    Ti-e frica, ha?:))))
    Bine!!!!!

  15. Iunie 25, 2010 la 10:02 pm

    E foarte normal să’ţi exprimi ceea ce simţi, mai ales atunci cînd nu ai cu cine discuta… fii tu insăţi, nu uita să zîmbesti pentru tine…. )

  16. Iunie 29, 2010 la 10:29 pm

    Din pacate,fotografia nu este a mea,ai luat-o din browser-ul meu cu favorite.Stapanul ei este:5pianos de aici:
    http://5pianos.deviantart.com/gallery/#/d1gt8uk
    Rectifica te rog! Merci!

  17. Iunie 30, 2010 la 4:37 am

    scuza-ma…

  18. AuDrY
    Iunie 30, 2010 la 10:05 am

    hei… stai linistit… nu ai de ce sa-ti ceri scuze, se mai intampla sa treci prin perioade mai tulburatoare. si eu sunt in aceeasi oala cu tine, doar ca nu vad chiar totul in gri. tu esti mai pesimist, din cate am observat, si poate de asta ceea ce scrii si exprimi pare mai trist, mai intunecat, dar nu ai e ca sa iti ceri scuze. cum spunea si DianaEmma, pentru ceea ce simti nu trebuie sa iti ceri iertare, e ca si cum ti-ai cere iertare ca esti tu.

  19. Iunie 23, 2010 la 7:36 am

    Multumesc!

  1. Iunie 23, 2010 la 7:32 am

Lasă un răspuns

